Fernando Alonso uvedl, že už neplánuje měnit tým a svou kariéru chce ukončit ve Ferrari. Kdy tomu tak bude ale zatím neví.
Fernando Alonso má ve Ferrari smlouvu do roku 2016 a i poté je otevřen tomu, že by pokračoval v závodění: "Momentálně je myslím brzy na to, abych si byl jistý, jaké budou mé pocity a motivace za těch pár let.
Stále jsem motivovaný a hladový a rád bych pokračoval. Pokud to tak budu cítit i nadále, určitě to bude jen s Ferrari. Kdybych tou dobou chtěl přestat a změnit svůj život, bude to rozhodnutí, které udělám v tom roce," uvedl pro Autosport.
"Závodím už tak dlouho. Je to velmi náročný život a sport, ale vím, že jednoho dne to skončí. Uvidíme, kdy to přijde," nechal se slyšet jednatřicetiletý Španěl.
Vrátil se také k nehodě ve Spa a řekl, že se na Romaina Grosjeana nezlobí a přijal jeho omluvu. "Mám s ním dobrý vztah, byli jsme týmoví kolegové a po tom incidentu mi poslal smsku. Neodhadl vzdálenost a ostatní problémy. Bylo to více faktorů dohromady a bylo mu to líto. Odpověděl jsem mu - no problem," komentoval incident Alonso.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.