Jacques Villeneuve se ve svém sloupku v F1 Racingu rozmluvil o jezdci Ferrari, Felipem Massovi.
"Takže, co Ferrari udělá se sedačkou po boku Fernanda Alonsa pro rok 2013? Stále ještě může být obsazena Felipem, předpokládám totiž, že je momentálně jejich nebezpečnější variantou. Momentálně mají dobrý tým, ve kterém Alonso pohodlně vyhrává závody a vede světový šampionát - takže potřebují do týmu opravdu přivést neznámý faktor? Chtějí rozrušit svůj balanc.
Musíte se podívat na to, co je nejlepší pro tým a když Alonso jezdí tak dobře, tak by nebylo nejlepší potápět loď, protože všichni ve Ferrari chtějí vyhrát šampionát. Vypadá to, jako kdyby byli jednoduše zaměření na to, aby titul vyhrál jeden jezdec a moc se nestarají o to, kde dojede druhý jezdec. Nemyslím si, že by záměrně chtěli mít týmovou jedničku a dvojku, ale spíš se to tak vykrystalizovalo.
Myslel jsem si, že by dobrou možností mohl být Mark Webber, ale on oznámil smlouvu s Red Bullem na další sezonu. Byl jsem překvapen tím, že mu dali další možnost v roce 2011, ale letos jezdí o mnoho lépe a vypadá to, že i auto mnohem více sedí jeho stylu než stylu jeho týmového kolegy. Webber se v roce 2012 určitě zlepšil.
Takže jaká další možnost zbývá pro Ferrari? Měli by vsadit na mladého jezdce? A jak by jezdci jako Sérgio Perez, Paul Di Resta nebo Nico Hülkenberg obstáli? Pokud se nepostaví vedle někoho jako Alonso, tak je nemožné říci, jak jsou dobří. Jezdí dobře, ale posadit je do vítězného auta vedle vítězného jezdce, to by mohlo vše změnit. Pokud jezdec už není ve slabém týmu a nemá jinou možnost než vyhrávat, tak se kompletně změní.
V minulosti jsme mohli vidět několik jezdců, kteří si vedli dobře v týmech ze středu pole, ale jakmile se dostali do top týmů, tak se změnil tlak, který je na ně vytvářen a oni zkolabovali. Takže pro Ferrari je velmi těžké hledat někde daleko, nejsnažší by bylo si ponechat stávající jezdce."
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.