Sergio Pérez po hromadné havárii, k níž došlo krátce po startu Velké ceny Belgie, požaduje potrestání jejího hlavního viníka - Romaina Grosjeana.
Ještě v sobotu odpoledne vyhlašoval Romain Grosjean, že v první zatáčce nebude všechno sázet na jednu kartu. Toto předsevzetí mu ale dlouho nevydrželo, protože hned následující den se Francouz po startu Velké ceny Belgie postaral o hromadnou havárii, v níž skončily naděje celé řady dalších pilotů, včetně vedoucího jezdce minstroství světa Fernanda Alonsa, vítěze předchozího závodu na Hungaroringu Lewise Hamiltona a obou jezdců stáje Sauber.
„Měl jsem velmi dobrý start a pak … bum!“, popsal Grosjean celou situaci redaktorům britské Sky Sports F1 s tím, že si není vědom nějakého zavinění na své straně. „Těžko říct, co se doopravdy stalo. Ještě jsem neviděl obrázky z nehody. Teprve, až je uvidím, musím si utvořit názor. Hlavní teď je, že jsou všichni zdraví.“
Z Hamiltonovy gestikulace hned po kolizi bylo naopak zřejmé, že Brit je o osobě viníka přesvědčen velmi jednoznačně - jak Grosjean přiznává: „Trochu jsme si s Lewisem promluvili.“
Sergio Pérez, další z obětí postartovního karambolu, popsal celou situaci takto: „Brzdil jsem do první zatáčky a najednou mě velmi prudce trefil jiný jezdec. Nemohl jsem nic dělat.“
Mexičan se před novináři samozřejmě netajil s tím, že on i celý tým Sauber cítí velké zklamání. „Když startujete z druhého a čtvrtého místa, jsou naděje velké. A zlost je ještě větší, když to nevyjde. A pak po první zatáčce vypadnou obě auta, protože jeden z jezdců udělá chybu.“ Pérez požaduje trest vůči Grosjeanovi. „Doufám, že sportovní komisaři zareagují.“
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.