Náskok Fernanda Alonsa v průběžném hodnocení je momentálně 40 bodů a už asi bude jen velmi těžké Španěla dostihnout. Podle Bruna Senny však zdání klame.
Fernando Alonso zatím letos posbíral 164 bodů, což je o rovných 40 více než druhý muž aktuálního pořadí, Mark Webber. Spousta lidí má za to, že Španěl už má titul takřka v kapse.
V posledním závodě na maďarském Hungaroringu však dvojnásobný mistr světa z let 2005 a 2006 dojel pátý, ale na boj o špici neměl.
Nyní je otázkou jestli mu 40ti bodový náskok v posledních devíti závodech sezony vystačí, protože například McLaren po předvedení vylepšení vypadal v Německu a v Maďarsku velmi silně.
"Bude se rozdávat ještě 225 bodů, což je hodně," řekl Bruno Senna v rozhovoru pro 'Totalrace'. "I přes 40ti bodový náskok to pro něj nebude nějak lehké."
Podle jezdce Williamsu bude mít konkurence oproti Ferrari náskok ve vývoji, který by mohl být v šampionátu klíčový. "Nikdo neví, co se stane v oblasti vývoje. Je dost dobře možné, že Ferrari bude v nevýhodě, i když nevěřím, že by to dopustili."
Bude se takto Fernando Alonso radovat i na konci roku ze zisku titulu? (foto: Scuderia Ferrari)
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.