Sergio Pérez tvrdí, že nebude vyvíjet tlak směrem k Ferrari, aby ho angažovali na pozici závodního pilota k Fernandovi Alonsovi.
Mexičan, jenž je členem akademie Ferrari pro výchovu mladých jezdců, býval občas spojován s místem Felipeho Massy. Ačkoliv má s Maranellem dobré vztahy, údajně se Scuderií nikdy o své budoucnosti nejednal - a ani na to nebude tlačit.
Na dotaz, zda s ním hovořili o možném nahrazení Massy, Pérez odpověděl: "Ne, vůbec ne. Plně se soustředíme na tuto sezónu. Je zatím velmi rušná, takže je pro mě příliš brzy na přemýšlení o budoucnosti."
Přiznal, že s Fernandem Alonsem vychází dobře a na otázku, jestli by si myslí, že by s ním dobře vycházel, odpověděl: "Ano Hovořím s ním, mluvíme stejným jazykem, takže jsem s ním docela v pohodě."
Ferrari v červnu uvedlo, že s Pérezem v červnu před Velkou cenou Kanady promluvilo o krocení svých emocí. Dvaadvacetiletý pilot je však se svými letošními výkony spokojený:
"Myslím, že v této sezóně odvádím velmi dobrou práci. Prokázal jsem, že mám rychlost i konzistenci. Když se podíváte na celou mou sezónu, bylo to jako na houpačce - ale ne kvůli tomu, že bych nebyl konzistentní."
Sergio Pérez u Sauberu Kamuje Kobajašiho letos předčí (foto: Sauber F1 Team)
"Do úvahy je třeba brát hodně věcí a nesmíme zapomínat na to, že jsme stále týmem středu pole. Takže jsem spokojený s pozicí, v níž se nacházím. Mým cílem je odvádět velmi dobrou práci v závodech a pak velmi brzy rozhodnu o své budoucnosti," dodává Pérez.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.