Sergio Pérez tvrdí, že nebude vyvíjet tlak směrem k Ferrari, aby ho angažovali na pozici závodního pilota k Fernandovi Alonsovi.
Mexičan, jenž je členem akademie Ferrari pro výchovu mladých jezdců, býval občas spojován s místem Felipeho Massy. Ačkoliv má s Maranellem dobré vztahy, údajně se Scuderií nikdy o své budoucnosti nejednal - a ani na to nebude tlačit.
Na dotaz, zda s ním hovořili o možném nahrazení Massy, Pérez odpověděl: "Ne, vůbec ne. Plně se soustředíme na tuto sezónu. Je zatím velmi rušná, takže je pro mě příliš brzy na přemýšlení o budoucnosti."
Přiznal, že s Fernandem Alonsem vychází dobře a na otázku, jestli by si myslí, že by s ním dobře vycházel, odpověděl: "Ano Hovořím s ním, mluvíme stejným jazykem, takže jsem s ním docela v pohodě."
Ferrari v červnu uvedlo, že s Pérezem v červnu před Velkou cenou Kanady promluvilo o krocení svých emocí. Dvaadvacetiletý pilot je však se svými letošními výkony spokojený:
"Myslím, že v této sezóně odvádím velmi dobrou práci. Prokázal jsem, že mám rychlost i konzistenci. Když se podíváte na celou mou sezónu, bylo to jako na houpačce - ale ne kvůli tomu, že bych nebyl konzistentní."
Sergio Pérez u Sauberu Kamuje Kobajašiho letos předčí (foto: Sauber F1 Team)
"Do úvahy je třeba brát hodně věcí a nesmíme zapomínat na to, že jsme stále týmem středu pole. Takže jsem spokojený s pozicí, v níž se nacházím. Mým cílem je odvádět velmi dobrou práci v závodech a pak velmi brzy rozhodnu o své budoucnosti," dodává Pérez.
McLaren nejenže sesadil Red Bull z trůnu v Poháru konstruktérů, ale teď ještě vyvolal bouři hněvu mezi soupeři těsně před startem nové sezóny.
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.