Jakýkoliv výsledek stáje Ferrari bere celá Itálie velmi citlivě a vážně. Buď legendární tým oslavují, nebo zatracují. Po Grand Prix Kanady se Itálie rozdělila na dva tábory, ten negativní tvrdí, že strategie Ferrari byla doslova sebevražedná.
Zdá se, že italský tisk již zapomněl na to, v jaké formě se Ferrari nacházelo na prahu sezóny. Výborný Fernando Alonso však pozvedl stáj z Maranella a před Velkoku cenou Kanady dokonce držel první místo v šampionátu. Jenže odvážná strategie na okruhu Gillese Villeneuva nesplnila očekávání a Alonso se z prvního místa propadl na páté. Deník La Stampa nazval nezdařilou akci Harakiri della Ferrari. Naopak La Repubblica volila slova: bláznovství, čiré bláznovství.Šéf stáje Ferrari Stefano Domenicali se brání. Po bitvě je každý generál a strategie podle něj vypadala relativně úspěšně.Možnost jedné zastávky se probírala během závodu a vzhledem k tomu, že Alonso měl opotřebení pneumatik pod kontrolou, rozhodli se inženýři k jediné zastávce v boxech. „Grosjean téměř vyhrál, s jedinou zastávkou. Takže strategie byla dobrá,“ řekl Domenicali.Stejný názor sdílí i deník La Gazzetta dello Sport: „Ferrari poprvé v sezóně zariskovalo v boji o vítězství – a shořeli. Nicméně takové věci se stávají. Stálo to za ten risk.“
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.