Piloti Formule 1 by měli být podle Marka Webbera spokojeni se současnou generací pneumatik, které do Formule 1 dodává Pirelli, protože díky nim jsou závody více vzrušující.
"Pneumatiky byly vždy důležitou součástí Formule 1. Možná v minulosti trestaly o něco méně než dnes, ale nyní s nimi musíte velmi správně zacházet, jinak to může být těžké," popisuje pilot Red Bullu.
"Všichni se musí vyrovnávat se stejnou věcí, musíte s tím tedy pokračovat. Zkrátka jen řídíme auta a odvádíme co nejlepší práci s tím, co máme," říká Webber.
O pneumatikách se více začalo hovořit po Velké ceně Bahrajnu, kdy co nahlas na jejich adresu vyslovil negativní názor sedminásobný mistr světa Michael Schumacher. Webber uznává, že všichni piloti by uvítali perfektní pneumatiky, nejdůležitější však je podle něj brát ohled na pobavení fanoušků.
"Všichni bychom rádi jezdili rychlejší časy na kolo a měli konzistentnější pneumatiky, jako tomu bylo kdysi, ale závodění tehdy nebylo tou nejvíce vzrušující věcí.
Snažit se nalézt něco uprostřed je vždy obtížné, momentálně však máme docela dobrou podívanou pro davy. Zkrátka to tak dopadlo, ať už je to výsledkem designu či nikoliv," dodává Australan.
Mark Webber v Bahrajnu (foto: Red Bull)
Včera si pochvaloval rovněž trať v Mugellu, kde ujel celkem 24 kol, z toho část za sucha: "Ujel jsem 10 kol za sucha v Mugellu, což se z pohledu satisfakce rovná 1 000 kolům na okruhu v Abú Zabí."
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.