To, že Massovo působení ve Ferrari je silně ohroženo, už víme dlouho. Nyní brazilského jezdce varuje už i Domenicalli. Massa se musí zlepšit, jinak jej nečeká žádná růžová budoucnost.
V posledním rozhovoru Domenicalli pro redakci El Mundo naznačil, že Massovy obavy o místo v příští sezóně jsou oprávněné - nejen co se týče Ferrari, ale celého starovního pole.
Na pomoc Massovi přišel se svou radou Rubens Barrichello, někdejší dlouholetý týmový kolega Michaela Schumachera. Ten doporučil Massovi, nutnou „relaxaci“, když čelí takovému hrdinovi, jakým je Fernando Alonso.
„Felipe si musí přiznat, že čelí velmi silnému týmovému kolegovi. Pokud tak neučiní, zraní ho to. Je potřeba, aby předpokládal jasnou roli, než aby se snažil získat nějakou výhodu – od Fernanda se potřebujete učit, ne s ním bojovat,“ řekl na adresu Felipeho Massy Domenicalli.
„To (závodění) je cesta, jak být zničen týmovým kolegou, jakým je Alonso nebo Schumacher, oni jsou opravdoví kanibalové,“ dodal šéf fýmu Ferrari.
Zjevnou obhajobu Alonsa Domenicalli okomentoval tak, že Ferrari má „morální povinnost“ prosazovat vysoce kvalitního Španěla. Domenicalli zároveň naznačil, že tento vliv bude trvat až do výběru jeho týmového kolegy pro rok 2013: „Alonso hraje v týmu ústřední roli, a proto se spolupodílí na důležitých záležitostech.“
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.