Podle Fernanda Alonsa neexistuje důvod, proč od VC Bahrajnu očekávat něco jiného, než další strastiplný víkend v podání Scuderie Ferrari.
V Malajsii sice Alonso vyhrál, bylo to však zapříčiněno spíš dílem náhody než skutečnou výkonností jeho vozu. V Číně se to jen potvrdilo, kdy za "normálních" podmínek Španěl obsadil až devátou příčku.
Ve svém sloupku pro oficiální stránky stáje z Maranella Alonso všechny fanoušky varuje, ať od závodu v Sakhiru neočekávají nic jiného. Vzhledem k profilu trati i krátkou pauzou mezi oběma závody se vlastně ani nic jiného očekávat nedá.
"Obávám se, že v Sakhiru nás čeká podobný víkend, jako v Číně. Může za to charakteristika tratě a fakt, že máme stejné auto, jako jsme měli v Číně," říká bývalý dvojnásobný mistr světa.
"Já i tým máme v Bahrajnu dobrou statistiku. Ferrari tu vyhrálo čtyřikrát, já třikrát. Naposledy jsem tu vyhrál a zároveň získal své první vítězství pro stáj se vzpínajícím se hřebcem ve znaku. Na minulost se tu ale nehraje. Nás čeká obtížný víkend."
Duo závodních pilotů Ferrari v Číně. V popředí Alonso, za ním Felipe Massa(Zdroj: Scuderia Ferrari)
I když je Španěl momentálně třetí v celkovém pořadí, jen osm bodů za lídrem šampionátu Hamiltonem, Ferrari potřebuje udělat výrazný krok vpřed, aby se vrátilo zpět na čelo.
"Šampionát je letos velmi otevřený. Mnoho týmů má auto schopné vyhrát. My se ale musíme hodně zlepšit, abychom na konci mohli být na top pozicích. Věřím týmu a vím, že v Maranellu všichni tvrdě pracují, aby k tomu mohlo dojít co nejdříve," uzavírá svůj sloupek Alonso.
Jsou jeho slova opravdová, nebo jde jen o to, aby uklidnila fanoušky? Kdo ví...Podle technického ředitele Pata Frye je totiž situace v týmu mnohem vážnější (čtěte zde).
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.