Sergio Pérez se chce soustředit na svou vlastní práci pro Sauber, proto nevěnuje pozornost spekulacím italských médií, která jej už vidí v kokpitu Ferrari na místě Felipeho Massy, jenž v Austrálii předvedl další ze svých bídných výkonů.
Mexičan je členem mládežnického programu Ferrari a loni s jejich vozem také testoval. Massa od své nehody v Maďarsku v roce 2009 pokračuje v podávání slabších výkonů. Letošní sezóna by dle prezidenta Scuderie Lucy di Montezemola pro něj měla být zlomová, nezačal ji však nejlépe - v Austrálii na svého kolegu Fernanda Alonsa dále výrazně ztrácel.
Péreze, který loni prožil úspěšnou sezónu, si italský tým velmi cení. Sám však odmítá podpořit spekulace o možném předčasném přestupu k Ferrari: "Byl to pouze první závod sezóny, takže na spekulace je velmi brzy.
"Soustředím se opravdu na můj tým, na Sauber. Máme skvělé auto, nemám co více k tomu říct," pokračuje Mexičan. Možné nahrazení Massy komentuje: "Jsou to nepodložené zprávy... pouze žvásty."
Ferrari loni umožnilo Pérezovi testovat s jejich monopostem F60 (foto: Scuderia Ferrari)
Mladý pilot Sauberu předvedl na rozdíl od Massy skvělou jízdu, když po startu z poslední pozice a po jediné zastávce v boxech nakonec projel cílem jako osmý v pořadí a připsal si čtyři mistrovské body.
"Opravdu se nyní ve své druhé sezóně cítím dobře. O něco lépe vím, co můžu očekávat a myslím si, že všichni jsou si blíže: týmy středu pole jsou za určitých podmínek tak blízko top týmům, že bychom se mohli dočkat nějakých překvapení. Snad tentokrát prožijeme stabilní víkend," dodává Pérez před Velkou cenou Malajsie.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.