Sergio Pérez se chce soustředit na svou vlastní práci pro Sauber, proto nevěnuje pozornost spekulacím italských médií, která jej už vidí v kokpitu Ferrari na místě Felipeho Massy, jenž v Austrálii předvedl další ze svých bídných výkonů.
Mexičan je členem mládežnického programu Ferrari a loni s jejich vozem také testoval. Massa od své nehody v Maďarsku v roce 2009 pokračuje v podávání slabších výkonů. Letošní sezóna by dle prezidenta Scuderie Lucy di Montezemola pro něj měla být zlomová, nezačal ji však nejlépe - v Austrálii na svého kolegu Fernanda Alonsa dále výrazně ztrácel.
Péreze, který loni prožil úspěšnou sezónu, si italský tým velmi cení. Sám však odmítá podpořit spekulace o možném předčasném přestupu k Ferrari: "Byl to pouze první závod sezóny, takže na spekulace je velmi brzy.
"Soustředím se opravdu na můj tým, na Sauber. Máme skvělé auto, nemám co více k tomu říct," pokračuje Mexičan. Možné nahrazení Massy komentuje: "Jsou to nepodložené zprávy... pouze žvásty."
Ferrari loni umožnilo Pérezovi testovat s jejich monopostem F60 (foto: Scuderia Ferrari)
Mladý pilot Sauberu předvedl na rozdíl od Massy skvělou jízdu, když po startu z poslední pozice a po jediné zastávce v boxech nakonec projel cílem jako osmý v pořadí a připsal si čtyři mistrovské body.
"Opravdu se nyní ve své druhé sezóně cítím dobře. O něco lépe vím, co můžu očekávat a myslím si, že všichni jsou si blíže: týmy středu pole jsou za určitých podmínek tak blízko top týmům, že bychom se mohli dočkat nějakých překvapení. Snad tentokrát prožijeme stabilní víkend," dodává Pérez před Velkou cenou Malajsie.
McLaren nejenže sesadil Red Bull z trůnu v Poháru konstruktérů, ale teď ještě vyvolal bouři hněvu mezi soupeři těsně před startem nové sezóny.
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.