Podle Sergia Péreze se s novým vozem C31 objevují problémy, přesto ale věří, že má potenciál na to být dostatečně konkurenceschopný.
Včerejší dopolední program mladého Mexičana byl přerušen v obavách o strukturální problémy s jeho šasi ve vyšších rychlostech. Po rozhovoru s inženýry v továrně ve Švýcarsku Sauber našel mechanické řešení, a tak mohl odpoledne Pérez znovu testovat.
Poté jej však potrápil další problém se zadním zkrutným stabilizátorem, jehož oprava byla kvůli nutnosti vytáhnout celou převodovku časově náročná.
"Nedokončili jsme zdaleka celý svůj program. Očekávali jsme, že ujedeme mnohem více kol, ale měli jsme nějaké problémy a museli jsme na chvíli zastavit. Takže to ani zdaleka nebyl ideální den, dostali jsme však dobré informace, abychom dnes mohli snadno usnout. Je to dobré a snad budeme moci zítra získat mnohem více údajů než dnes," uvedl včera zklamaně Pérez.
Věří, že vůz C31 má potenciál, tým se však kvůli problémům trápí s jeho nalezením: "Zdaleka nedosahujeme toho nejlepšího, co můžeme, ale proto se musíme soustředit na maximalizaci našeho potenciálu a co nejlepší využití auta. Momentálně toho nejsme schopni, protože nás sužuje příliš mnoho problémů a nastavení také není ideální. Věřím však, že se můžeme zlepšit."
Sergio Pérez s zatím problematickým vozem C31 (foto: Sauber Motorsport AG)
Tým s novým vozem zažívá více potíží než minulý rok s C30: "Momentálně bych řekl, že ano. Myslím si, že zatím máme více problému, jejichž řešení trvá déle. Ale problémy mají všichni a nemyslím si, že by kdokoliv byl schopný dokončit svůj program. Dobré je, že k tomu dochází zde [při testech]. Musíme nalézt řešení."
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.