Bývalý jezdec F1, Takuma Sato, povede tým Rahal Letterman Lanigan Racing v jeho návratu do plného závodění v IndyCar.
Takuma odchází z KV Racingu, kde jezdil minulé dvě sezony (na začátku roku 2010 do IndiCar přišel) a pro který v pondělí testoval Rubens Barrichello. "Jsem velmi hrdý, motivovaný a vzrušený, že jsem byl vybrán Bobbym [Rahal, šéf týmu], abych se připojil k jeho projektu," řekl Sato, který za svoji kariéru v IndyCarech zvládl získat dvě pole position a nejlépe dojel čtvrtý.
"Cítím, že tento tým má velký potenciál. Má skvělou historii a nejvyšší počet získaných vítězství, takže moje motivace nebyla nikdy tak vysoká a už se extrémně těším na start nové sezony. Každý bude mít nové auto a jsem přesvědčen, že budeme rychle velmi rychlí."
Rahal Letterman Lanigan Racing se letos vrací k plnému závodění, když auto do celé sezony nenasadil od roku 2008, kdy za tým závodil Ryan Hunter-Reay. Ten by se měl stát týmovým kolegou Sata.
Takuma v týmu Super Aguri v Austrálii 2007(foto: Super Aguri Formula1)
Ohledně smlouvy se Satem trojnásobný šampión IndyCar Rahal řekl: "Pro tuto sezonu jsme chtěli mít někoho, kdo má zkušenosti a také někoho, kdo se může dostat na špici. Takuma ukázal, že to umí. Očekáváme, že letos budeme mít dobrou šanci na vítězství v některých závodech. Sato během minulých dvou sezon udělal velký pokrok a nemám pochyb o tom, že můžeme předvést dobré výkony s ním v čele."
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.