Šéf Force India, Vijay Mallya, cítí, že se vývoj v jeho týmu ubírá správným směrem. Očekávání v jeho zemi jsou přitom vysoká.
V minulých třech sezonách zaznamenala stáj Force India významný pokrok vpřed. První rok (2008) pod vedením Inda sice ještě tým obsadil 10. příčku mezi konstruktéry se ziskem 0 bodů, ale poté už přišel pravidelný posun vpřed: V roce 2009 9. příčka mezi konstruktéry se ziskem 13 bodů, následoval rok 2010 a 7. příčka díky 68 bodům a rok 2011 přinesl týmu opět nejúspěšnější rok jeho historie, když byli mezi týmy 6. a získali 69 bodů.
Podle Mallya není tento vzestup pouze náhodou: "Rok 2008 byl vyčkávací a pozorovací. V roce 2009 jsme pomalu začali zvedat hlavu a nastavili si nové cíle." Vijay Mallya převzal tým v roce 2007, tehdy se jmenoval Spyker.
(zdroj: Force India F1)
V roce 2009 slavil ve Spa tým díky Giancarlu Fisichellovi svoje první pódiové umístění: "To bylo více, než jsme čekali." S bilancí sezony 2011 je tým spokojený, i když: "Je trošku frustrující, že nám na 5. místo chyběly jen 4 body."
A jaký je tedy podle šéfa Force India recept k boji s týmy jako Lotus nebo Mercedes? "Naši zaměstnanci musí mít větší nasazení a vášeň pro tento sport, musíme vybrat správné priority. Samotné peníze úspěch nezaručují. Už jsme došli tak daleko, že musí být naším cílem 5. místo mezi týmy."
"Indové jsou velmi pyšní na to, že tým z jejich země dokáže bojovat v F1. Teď už bude obtížné naplnit jejich očekávání. Lidé v Indii totiž očekávají, že v nové sezoně porazíme Mercedes. Plán Roye (Roy Sahara, spolumajitel týmu, pozn. red.) je, abychom jednou byli jako Red Bull. On je do projektu Formule 1 tak nadšený, že ho až musím brzdit. Ve světě Grand Prix totiž žádné zkratky na vrchol nevedou."
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.