Podle názoru Fernanda Alonsa by se měly změny v organizační struktuře týmu a nový agresivní přístup k vývoji vozu rychle projevit.
Hvězda Ferrari Fernando Alonso, je přesvědčena, že důkladné technické změny v týmu by se měly projevit hned na výsledcích roku 2012. V roce 2011 bylo Ferrari v průměru o sedm desetin sekundy na kolo pomalejší než Red Bully. Fernando však věří, že tým teď má všechny potřebné nástroje k tomu, aby měl hned od začátku sezony auto bojující o titul.
"Myslím, že nepotřebujeme žádný čas. Když jsme se přenesli přes problémy s naším aerodynamickým tunelem, tak by měly přijít výsledky. Pokud odvedeme dobrou práci, tak budeme schopni vyhrávat závody. Výsledky, pokud přijdou, by měly přijít ihned," řekl šampion z let 2005 a 2006.
Tým Ferrari je však více opatrný než Fernando, když jejich loňské auto už ze začátku sezony zaostávalo za McLarenem i Red Bullem. Šéf týmu, Stefano Domenicali, na akci Wrooom v Madonně di Campiglio připustil, že je zde ještě hodně práce, kterou je potřeba udělat.
"Udělali jsme velký kus práce, ale ještě to není hotové. Neznamená to však, že máme výmluvu pro to, abychom jen stáli a koukali." Má se za to, že nové auto bude od Ferrari z roku 2011 poměrně odlišné. Od restrukturalizovaného technického oddělení pod vedením Pata Fryae se očekává, že udělá nejradikálnější monopost z Maranella za poslední roky. Bylo jim prý povoleno být, co se týče designu, kreativní.
Fernando Alonso v Indii(foto: Scuderia Ferrari)
"Je to změna oproti dřívějšku, zvláště z mechanického hlediska. Bude to hodně odlišné auto. Bude také konkurenceschopné. Určitě tam také budou nějaké nové věci, které nebyly použity na předchozích vozech," řekl Domenicali. Rudé také pro nadcházející sezonu posílí bývalý šéf Bridgestonu, Hirohide Hamashima. Není zrovna obvyklým tahem, že by týmy angažovaly pneumatikové specialisty, ale takové eso jako Hamashima, který pracoval pro Bridgestone 34 let (!), se může hodit. Hirohide je navíc ve Ferrari velmi známým, když Ferrari bylo "továrním" týmem Bridgestonu v době války s Michelinem.
Příchod Hirohideho je navíc kvitován Felipem Massou, který ve Ferrari nezažil po návratu po svém zranění dvě zrovna povedené sezony. "S tvrdšími pneumatikami jsme trpěli a já jsem trpěl díky mému jezdeckému stylu ještě víc. Je důležité pochopit, co je nezbytné mít, abychom měli konkurenceschopné auto na všech typech pneumatik. To je náš cíl. Hamashima je velmi dobrým inženýrem. O pneumatikách ví všechno a má velké zkušenosti, takže jeho přítomnost bude pozitivní pro tým i pro mě," řekl Brazilec.
Zatímco Hamashima do týmu přišel moc pozdě na to, aby měl nějaký vliv na fundamentální charakteristiku nového vozu, je si jistý, že týmu pomůže v pochopení chování gum. Další změny týmu - změna k odvážnému designu vozu, vylepšení dělaná v aerodynamickém tunelu, simulační technologie a jmenování Pata Frye jako technologického ředitele - byly všechny udělány dost brzy na to, aby se projevily na voze pro rok 2012.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.