Šéf týmu Force India, Vijay Mallya, si může oddechnout. Díky půjčce od společnosti Sahara, která se dostala i názvu jeho stáje a tým spoluvlastní, se mu podařilo zachránit svoje aerolinky.
V listopadu se poprvé začalo mluvit o finančních problémech, které má letecká společnost Kingfisher, kterou vlastní Vijay Mallya. Jako první krok, který učinil k záchraně letecké společnosti, se Ind rozhodl oddělit nízkonákladovou divizi aerolinek. Poté musel zrušit hned několik linek, aby tak uspořil finance. Poté začal hledat vhodného finančního partnera, který by mu nějaké peníze půjčil. Teď se zdá, že se situace stabilizovala a společnost přežije.
Podle tomorrownewsf1.com s odkazem na indické noviny se Vijayovi podařilo vyjednat půjčku od společnosti Sahara. Výše půjčky by se měla pohybovat kolem 150 miliónů Euro. Vážnost stavu situace podtrhuje i fakt, že samotná jednání probíhala přímo mezi šéfy obou společností - za Kingfisher Vijay Mallya a za skupinu Sahara Subrata Roy. Oba Indové jsou partnery i ve Formuli 1. V říjnu Sahara převzala 42,5 % týmu Force India.
Po oznámení této skutečnosti se finanční situace kolem aerolinek Kingfisher výrazně uklidnila. "Letět s leteckou společností Kingfisher je na 1000 procent bezpečné. Bezpočnost má u nás hlavní prioritu. V této otázce bychom nepodstoupili ani sebemenší riziko," nechal se přes twitter slyšet Mallya.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.