Prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, chová velký respekt k úřadujícímu šampionovi Formule 1, Sebastianu Vettelovi, ale za svého pilota, Fernanda Alonsa, by ho nevyměnil.
Sebastian Vettel se díky téměř bezchybné sezoně 2011 stal nejmladším dvojnásobným mistrem světa Formule 1 v historii, ale již delší dobu má mnoho odborníků za to, že nejlepším jezdcem v poli je Fernando Alonso. To se v posledních měsících alespoň podle některých expertů, jako je třeba Gerhard Berger, změnilo. Podle Rakušana mladý Němec předběhl Španěla.
Ale u Ferrari stále věří v to, že Alonso je tím nejlepším možným pilotem, kterého v kokpitu své formule mít mohou: "Alonsa bych za nikoho nevyměnil. V závodě je to nejsilnější pilot z celé F1," říká prezident Ferrari Luca di Montezemolo pro italskou La Gazzetta dello Sport. Španělský rychlík odsoudil v sezonách 2010 a 2011 Felipeho Massu do role pozorovatele, přitom Brazilec ještě v roce 2008 dokázal porazit i Kimiho Räikkönena a stal se téměř mistrem světa.
Zároveň však Montezemolo netají, že po Vettelovi pokukuje (celý článek čtěte zde). Sebastian má smlouvu s Red Bullem do konce roku 2014 a k Ferrari by mohl nastoupit pouze jako kolega Fernanda Alonsa, protože ten se Scuderii prodloužil až do konce sezony 2016. Montezemolo Vettela považuje za "velmi inteligentního závodníka" a pokračuje: "Líbí se mi jeho chování. Pokaždé, když bych se měl rozhodnout mezi dvěma stejně schopnými piloty, tak bych bral toho, který je chytřejší."
Ferrari ale možná bude muset již brzy hledat nového pilota, protože Massovi kontrakt vyprší na konci sezony 2012. V minulosti byl za nástupce dvojky Ferrari často označován Robert Kubica, jenže pak přišla jeho nehoda v rally. Podle lékařů se ale Polák do F1 dokáže vrátit, ale v Renaultu už s ním v budoucnu nepočítají.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.