4 junioři Red Bullu bojují o dva volné kokpity v Toro Rosso. Začalo se spekulovat, že by Red Bull mohl využít i nějakého dalšího týmu, aby tam "uklidil" některého ze svých jezdců.
Junioři Red Bullu netrpělivě očekávají oznámení jezdecké sestavy týmu Toro Rosso pro příští sezonu. Oba aktuální piloti Toro Rosso, Sebastien Buemi a Jaime Alguersuari, nováček v F1 zatím jezdící v HRT, Daniel Ricciardo, a vicemistr Světové série Renault, Jean-Eric Vergne, ti všichni doufají, že to budou právě oni, kdo bude jezdit za Toro Rosso příští rok.
Především Švýcar Buemi je pod velkým tlakem, právě dokončuje svoji třetí sezonu v F1 a stejně jako vloni se nedokáže prosadit proti svému mladšímu kolegovi Jaimemu Alguersuarimu. Mladý testovač Vergne zajížděl v Abu Dhabi na testech mladíků velmi dobré časy. Mladý Ricciardo si v HRT poradil se svým zkušeným týmovým kolegou Luizzim. Buemi měl v posledním závodě technické problémy, a tak nemohl ukázat svůj potenciál. To vše dělá věc velmi komplikovanou.
"Nevím, co se stane příští rok. Prostě žiju pro tento moment, pro současnost. O víkendu se pokusím podat co možná nejlepší výkon a pak uvidíme. Výsledky v Asii nebyly špatné. Pochopitelně Vám vždy zabere nějaký čas, než si zvyknete na okruh. Ale myslím si, že to se mi docela podařilo a zajel jsem dobré kvalifikace i závody. Není jednoduché, když nastoupíte do rozjeté sezony. Pořád jsou věci, se kterými nejsem 100% spokojený, nebo věci, které by se daly dělat lépe," říká Australan.
U HRT už ale příští rok místo nebude, protože Luizzi má dvouletý kontrakt a tým nově oznámil podpis smlouvy s Pedrem de la Rosou (viz zde, rozhovor zde). A tak se musí Red Bull poohlédnout po volném místě jinde. Podle informací Autosportu si Red Bull pro svého mladíka vyhlídl jiný nový tým: Lotus. Zde má sice platnou smlouvu Jarno Trulli, ale jeho výkony zůstávají za očekávaními, a tak se může stát, že pokud nepřinese nějaké peníze, tak jej tým vyhodí.
Red Bull by tedy mohl za určitý finanční obnos koupit sedačku pro Daniela Ricciarda. Lotus (v příští sezoně Caterham) navíc odebírá převodovky a KERS od Red Bullu. Zatímco Verge by mohl jezdit jako páteční testovací jezdec v Toro Rosso. Francouz má jednu výhodu, kterou mu může Australan jen závidět. Red Bull totiž na trh ve Francii vstoupil před kratší dobou a projede rakouského energetického nápoje značně rostou. Není tedy vyloučeno, že z dlouhodobého hlediska má právě Verge větší šanci na úspěch.
Není také vyloučeno, že Buemi a Alguersuari dostanou ještě jednu šanci v Toro Roso. Šéf týmu, Franz Tost navíc dal nedávno najevo, že Buemiho považuje za rychlejšího z obou pilotů, ale musí ještě mentálně dospět. Jenže vyhození Španěla by bylo kvůli jeho stoupající formě v sezoně 2011 jen velmi těžko zdůvodnitelným krokem.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.