Pořadatelé Velké ceny Spojených států v Austinu akceptují odložení jejich podniku na rok 2013.
Po dramatickém vývoji události kolem nově budovaného okruhu v texaském Austinu, kde byly úplně zastaveny práce na jeho stavbě kvůli sporům ohledně kontraktu a peněz, šéfové dráhy zareagovali na slova Bernieho Ecclestona, který se rozhodl Velkou cenu Spojených států 2012 vyškrtnout z kalendáře.
Protože smlouva stále není na stole a před zasedáním Světové rady motosportu FIA, která má začátkem prosince schválit kalendář Formule 1 pro příští sezónu, již mnoho času nezbývá, zdá se téměř jisté, že se F1 do Ameriky přes prvotní nadšení ani příští rok nepodívá.
V prohlášení okruhu Circuit of the Americas (COTA) jeho prezident Steve Sexton píše, že rok navíc by jim pomohl dát záležitosti do pořádku: "Byli jsme vzrušení kvůli Velké ceně Spojených států 2012, na níž jsme pracovali. Chápeme, že pan Ecclestone se zajímá o posunutí závodu v Austinu na rok 2013."
"Víme, že je trh Spojených států pro týmy a jejich sponzory důležitý rok 2013 by určitě okruhu Circuit of the Americas poskytl dostatek času pro to, aby byl připraven," dodává Sexton. To by ovšem znamenalo, že by se ve stejném roce v kalendáři objevili v Americe najednou dva závody: v Austinu a v New Jersey. Možnost kanibalizace se nelíbí státním úředníkům, kteří mají v Texasu poskytnout dotace.
Zdá se, že Ecclestone byl vůči austinským pořadatelům dostatečně trpělivý. Důvodem posunu jejich velké ceny v kalendáři pro příští rok z června na listopad nebylo počasí, jak se ukázalo, ale zpožďování stavebních prací. Do 31. července 2011 mu navíc měli zaplatit poplatek ve výši 16 mil. liber (přes 460 mil. Kč), ale promotér F1 doposud neobdržel ani korunu.
Guenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.
Carlos Sainz posílá fanouškům po působivém výkonu během předsezónních testů vzkaz, ve kterém mírní očekávání před svým prvním rokem u Williamsu.
Lewis Hamilton před startem sezóny odhalil své očekávání od hlavních rivalů Ferrari v boji o titul. Zároveň přiznal, že předsezónní testy nemusí odrážet skutečnou výkonnost týmů. Jeho debut v barvách Scuderie je jedním z největších taháků nadcházejícího ročníku.
Adrian Newey po odchodu z Red Bullu oficiálně nastupuje do Aston Martinu. V týmu ze Silverstone, který jeho přítomnost velmi ocení, odhalil svůj první cíl, ale zároveň upozornil, že očekávané zlepšení výkonu nebude okamžité.
Předsezónní testy ve Formuli 1 trvají pouhé tři dny, což podle některých jezdců není dostatečné. Zatímco inženýři získávají cenná data, piloti mají pocit, že strávili za volantem příliš málo času. Fernando Alonso a Carlos Sainz proto volají po změně a upozorňují na nesrovnalost s jinými vrcholovými sporty.
Lewis Hamilton se na tiskové konferenci F1 během posledního dne testování vyjadřoval optimisticky, avšak jeho nálada mohla být po závěrečném šachovnicovém praporku výrazně jiná.
Liam Lawson má za sebou svůj první oficiální test jako pilot Red Bullu. Po odchodu Sergia Péreze se mu podařilo porazit bývalého týmového kolegu z Racing Bulls, Jukiho Cunodu, v souboji o místo partnera Maxe Verstappena.
Dnes v Bahrajnu skončily třídenní předsezónní testy, přičemž nejrychlejší čas dnešního dne a testování zajel George Russell. Všem testovacím dnům dominuje čas Carlose Sainze.
Lewis Hamilton se ostře ohradil proti kritice Eddieho Jordana, který zpochybnil rozhodnutí Ferrari angažovat jeho namísto Carlose Sainze. Sedminásobný šampion Formule 1 dal jasně najevo, že ho podobné názory nezajímají, a poznamenal, že necítí potřebu reagovat na „starší, v konečném důsledku bílé muže“.