Brazilský pilot Felipe Massa, vítěz druhého volného tréninku si myslí, že Ferrari může být v Indii silné.
Felipe Massa dnes ovládl druhý volný trénink s časem 1:25,706 min. Po dosavadních jízdách na Buddh International Circuit si myslí, že Ferrari může být během premiérové VC Indie silné.
"Auto je tady určitě dobré a konkurenceschopné," říká Brazilec o voze Ferrari F150, se kterým v letošní sezoně společně s Fernandem Alonsem jezdí.
"Uvidíme, v jaké formě budou vozy Red Bullu a McLarenu v závodních podmínkách, ale myslím, že naše auto je na tom dobře. A když je auto dobré a zajíždíte s ním dobrá kola, pak můžete být na vrcholu."
A jaký je podle Massy nový okruh? Největším problémem je zatím prach na trati, především mimo závodní stopu.
"Mimo ideální stopu je trať velmi špinavá. Je tam všude hodně písku, ale jinak je trať hezká."
Situace je prý podobná jako na této fotografii - trať je hodně zaprášená
Okruh jako takový tedy podle Brazilce není problém. Na co si však stěžuje jsou pneumatiky Pirelli. Italský dodavatel prý zvolil špatné směsi. Tvrdá směs je totiž pro indický okruh až příliš tvrdá.
"Myslím, že pro tuto trať je tvrdá směs moc tvrdá. Pirelli mohlo přivézt stejné pneumatiky jako na minulý závod, protože asfalt je velmi hladký a degradace není tak velká, jak se očekávalo.
Při minulém závodě v Koreji jsme to viděli - všichni se báli, že super měkká a měkká směs jsou špatnou volbou, ale nakonec to byla správná volba. A rozdíl mezi asfaltem v Koreji a asfaltem na zdejší trati není tak velký."
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.