Vlastník a šéf týmu Vijay Mallya byl nemile překvapen, když se dozvěděl, že se chce zbavit svého týmu Force India. Rezolutně odmítá, že by o této možnosti uvažoval. Blížící se Velké cena Indie, která se pojede 30.října, si nejspíše začíná vybírat svou daň.
„Nepřipadá v úvahu zbavit se Force India“, uvedl šéf týmu Vijay Mallya pro Reuters. „S příchodem Indie do formulového světa mám další důvod zajistit zlepšení výkonnosti týmu.“Na stránkách týmu se pak vyjádřil k nedávným spekulacím. „Byl jsem v šoku, když jsem se z médii dozvěděl, že prodávám tým Force India. Je to zcela nepravdivé a není to ani nijak podložené.
Jsem pyšný na to, že se mi povedlo postavit na startovní rošt indický tým a na tvrdou práci při významném zlepšení výkonnosti. Nyní je Indie konečně součástí kalendáře Formule 1 a mým závazkem je učinit Force India ještě silnější. Budu i nadále pracovat jako šéf týmu a nemám v plánu vycouvat.“
Giancarlo Fisichella a jeho tehdejší šéf Vijay Mallya po kvalifikaci na Velkou cenu Belgie 2009
Vijay Mallya koupil část týmu Spyker F1 v roce 2007 a přejmenoval ho na Force India Formula One Team. Od té doby si tento spíše menší tým drží v celku dobré vzrůstající tempo a v aktuálním pořadí šampionátu je na šestém místě, přičemž si může dělat reálný zálusk na páté místo, na kterém se prozatím nachází Renault.
Největším úspěchem Force India je zisk pole position ve Velké ceně Belgie 2009 a následné druhé místo v nedělním závodu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.