Vlastník a šéf týmu Vijay Mallya byl nemile překvapen, když se dozvěděl, že se chce zbavit svého týmu Force India. Rezolutně odmítá, že by o této možnosti uvažoval. Blížící se Velké cena Indie, která se pojede 30.října, si nejspíše začíná vybírat svou daň.
„Nepřipadá v úvahu zbavit se Force India“, uvedl šéf týmu Vijay Mallya pro Reuters. „S příchodem Indie do formulového světa mám další důvod zajistit zlepšení výkonnosti týmu.“Na stránkách týmu se pak vyjádřil k nedávným spekulacím. „Byl jsem v šoku, když jsem se z médii dozvěděl, že prodávám tým Force India. Je to zcela nepravdivé a není to ani nijak podložené.
Jsem pyšný na to, že se mi povedlo postavit na startovní rošt indický tým a na tvrdou práci při významném zlepšení výkonnosti. Nyní je Indie konečně součástí kalendáře Formule 1 a mým závazkem je učinit Force India ještě silnější. Budu i nadále pracovat jako šéf týmu a nemám v plánu vycouvat.“
Giancarlo Fisichella a jeho tehdejší šéf Vijay Mallya po kvalifikaci na Velkou cenu Belgie 2009
Vijay Mallya koupil část týmu Spyker F1 v roce 2007 a přejmenoval ho na Force India Formula One Team. Od té doby si tento spíše menší tým drží v celku dobré vzrůstající tempo a v aktuálním pořadí šampionátu je na šestém místě, přičemž si může dělat reálný zálusk na páté místo, na kterém se prozatím nachází Renault.
Největším úspěchem Force India je zisk pole position ve Velké ceně Belgie 2009 a následné druhé místo v nedělním závodu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.