Fernando Alonso si po prvních dvou trénincích v Suzuce věří maximálně na pódium, ve vítězství Ferrari nedoufá.
"Naším cílem je v posledních závodech bojovat o pódium. Víme však, že Red Bull bude velmi silný, což je u nich v sobotu normální. Na tomto typu okruhu je pro ně normálním výsledkem první a druhé místo, takže musíme bojovat s McLarenem o to třetí," popisuje Alonso.
"V kvalifikacích můžete vždy něco získat a jsem si jistý, že se o to zrychlení pokusí všichni piloti, i když je Suzuka tratí, kde končíte mimo trať, když se dostanete byť jen trochu nad limit. Musíte proto být vyrovnaní. V mém případě jsem si ale jistý, že zítra najdu ještě několik desetin, obzvlášť v prvním sektoru.
Když projíždíte esíčky, myslíte si, že je v příštím kole můžete projet ještě rychleji, ale s těmito pneumatikami už nebude žádné příští kolo - [v kvalifikaci] máte pouze jednu šanci, takže si jsem jistý, že zítra se nám v Q3 podaří perfektní kolo," věří pilot Ferrari.
Žádne novinky na voze 150° Italia, Ferrari se již plně soustředí na rok 2012
Protože Scuderia do Suzuky nepřivezla už žádné novinky, soustředila se dnes na práci s pneumatikami. V závodě očekává větší množství zastávek.
"Na voze nebyly žádné nové díly, takže jsme se snažili soustředit se na pneumatiky: během kratších jízd jsme zjišťovali výkonnost a při dlouhých jízdách s různými pneumatikami na obou vozech jsme se také pokoušeli zjistit, jak jsme na tom s výkonností.
Došli jsme k několika dobrým závěrům, ale je pravdou, že degradace se zde zdá být docela důležitá, což jsme vzhledem k charakteru trati věděli, takže očekávám, že se v závodě budeme muset dobře starat o pneumatiky, počet zastávek bude celkem vysoký," dodává Alonso.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.