Felipe Massa hodil singapurskou kolizi s Lewisem Hamiltonem za hlavu a mírní komentáře bulvárních médií, která se snažila na výrocích jeho závodního inženýra vytržených z kontextu postavit senzaci.
Brazilec byl na Hamiltona po Velké ceně Singapuru velmi naštvaný, což mu dal nevybíravým způsobem najevo ve chvíli, kdy poskytoval rozhovor pro televizní stanice. Kontroverzi se snažili dále rozvířit někteří novináři, kteří v oficiálním sestřihu FOM ze Singapuru objevili, jak závodní inženýr Rob Smedley říká Massovi, aby "zničil" Hamiltonův závod, což pak mnozí mylně interpretovali jako pokyn ke kolizi.
Podle Massy jeho nehoda s Hamiltonem a komentáře Smedleyho spolu vůbec nesouvisejí, navíc tento incident již hodil za hlavu: "Jak jsem řekl minulý týden, Velká cena Singapuru je včerejší zprávou a není důvod dále hovořit o tom víkendu, který ze svého pohledu ani zdaleka nemůžu označit za vydařený."
"Lepší je soustředit se na další závodní víkend v Japonsku a doufat, že začne a skončí bez nějakých nepříjemných překvapení. Ještě jedna věc, než to zcela uzavřu: řekli mi, že vznikla trochu vřava kvůli věty, kterou mi během závodu řekl můj závodní inženýr."
Hamilton v Singapuru pronásleduje pomalejšího Massu (foto: Scuderia Ferrari)
"Kromě toho, že si nepamatuji, co Rob říkal, si nemyslím, že má cenu působit rozruch a spojovat to s následujícím kontaktem s Hamiltonem: jedná se o dva oddělené okamžiky, které spolu vůbec nesouvisejí," popisuje Massa. Některým navíc uniká, že rádia v televizi zaznívají s určitým zpožděním. Tak onen Smedleyho výrok zazněl před tím, než zajeli do boxů, tj. o kolo dříve, než došlo ke kolizi.
"Jsem si jistý, že s Lewisem najdeme způsob, jak to objasnit a uzavřít tento příběh, což by bylo u obou pilotů korektní. Co se stane na trati, by na ní také mělo zůstat," dodává Massa.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.