Felipemu Massovi se již podařilo zajistit spoustu hvězd pro svůj každoroční motokárový závod, jehož výtěžek je věnován na charitativní účely. Do Brazílie zavítá také jeho šest soupeřů z Formule 1.
Patří mezi ně krajané Rubens Barrichello s Brunem Sennou, dále Vitantonio Liuzzi, Jaime Alguersuari, Pastor Maldonado a Adrian Sutil. Závod se uskuteční od 2. do 4. prosince 2011 ve Florianopoli. Živě by ho letos měla vysílat nejen brazilská TV Globo, ale také Eurosport.
Krom pilotů F1 dorazí i testovací pilot Pirelli Lucas di Grassi, Jorge Lorenzo z MotoGP, mladý testovací pilot Ferrari Jules Bianchi, vítězové IndyCar Tony Kanaan i Helio Castroneves.
Svou účast zvažují také Sébastien Buemi či Sergio Pérez, Felipemu ji ale zatím 100% nepotvrdili.
Motokárového závodu v Brazílii se zúčastnil i Michael Schumacher (na snímku za Massou)
Seznam potvrzených závodníků 2011: 1. Felipe Massa (F1) 2. Rubens Barrichello (F1) 3. Bruno Senna (F1) 4. Lucas di Grassi (F1) 5. Vitantonio Liuzzi (F1) 6. Jaime Alguersuari (F1) 7. Pastor Maldonado (F1) 8. Adrian Sutil (F1) 9. Jules Bianchi (GP2)10. Jorge Lorenzo (MotoGP)11. Tony Kanaan (IndyCar)12. Helio Castroneves (IndyCar)13. Bia Figueiredo (IndyCar)14. Vítor Meira (IndyCar)15. Pietro Fittipaldi (LLM-Nascar)16. Joao Paulo Oliveira (GT Série - Japonsko)17. Cacá Bueno (Brazilian Stock Car-Trofeo Linea)18. Popó Bueno (Brazilian Stock Car-Trofeo Linea)19. Christian Fittipaldi (Trofeo Linea)20. Marcos Gomes (Brazilian Stock Car-Trofeo Linea)21. Leonardo Nienkötter (Trofeo Linea)22. Antonio Pizzonia (Brazilian Stock Car)23. Ricardo Zonta (Brazilian Stock Car)24. Xandinho Negrao (Brazilian Stock Car-GT3 Brazil)25. Max Wilson (Brazilian Stock Car)26. Luciano Burti (Brazilian Stock Car)27. Allam Khodair (Brazilian Stock Car-Trofeo Linea)
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.