V letošním roce na nás čeká ještě šest velkých cen, k dispozici je šest vítězství. Vedoucí Red Bull již zřejmě nikdo neohrozí, v Maranellu však stále touží po úspěchu. Fernando Alonso by rád udržel druhou příčku v šampionátu pilotů za Sebastianem Vettelem, v šampionátu konstruktérů by se Ferrari rádo dostalo na tutéž pozici před McLaren.
Po vítězství touží také jeho týmový kolega Felipe Massa, který minulý týden oslavil deset let působení ve Formuli 1: "Felipe nyní ve srovnání s tehdejším Felipem? Jsem mnohem zkušenějším, což je důležité. Felipe se kdysi snažil být nejrychlejším v každém kole, ale zkušenost vás naučí, kdy na to tlačit a kdy je lepší šetřit vůz a pneumatiky. Nevím, zde tady budu dalších deset roků, ale doufám, že budu pokračovat ještě mnoho let," přeje si Brazilec.
Jeho tým ztrácí v šampionátu konstruktérů na McLaren 71 bodů, stále tedy existuje teoretická šance dotáhnout se na McLaren. Zbývající závody mohou posloužit také jako velmi užitečný test pro prvky, které najdou uplatnění na vozech v roce 2012.
V Maranellu se již naplno soustředí na budoucí auto, na letošní 150° Italii se objeví již jen několik aerodynamických novinek, zejména v oblasti zadního křídla. Ty byly v plánu ještě před tím, než se oddělení aerodynamiky začalo soustředit výlučně na příští sezónu.
Felipe Massa loni v Singapuru (foto: Scuderia Ferrari)
Pirelli veze do Singapuru ty nejměkčí pneumatiky, které má. Ferrari by proto na městském okruhu vyžadujícím maximální přítlak mohlo být velmi konkurenceschopné: "Pokud bychom si mohli vybrat pneumatiky podle sebe, samozřejmě by se jednalo o tuto kombinaci," přiznává Massa. "Pneumatiky samotné ale celý ten rozdíl nedělají." Bude o víkendu Ferrari dostatečně rychlé na to, aby porazilo McLaren i Red Bull?
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.