Spolupráce Fernanda Alonsa a Sebastiana Vettela v rámci jednoho týmu je prý vyloučená, alespoň podle názoru bývalého šéfa týmu Renault.
Flavio Briatore v rozhovoru pro Auto Bild motorsport vyloučil možnost, že by Fernando Alonso a Sebastian Vettel v budoucnu mohli působit ve stejném týmu. Briatore na tuto možnost zareagoval slovy: „Já bych nikdy nechtěl mít v týmu kombinaci Vettel a Alonso. Tým by to rozdělilo na dvě části a tedy i oslabilo.“
Briatore si myslí, že oba týmy mají v současnosti svou situaci s jezdci vyřešenou dobře, když za stájové jedničky považují právě Alonsa s Vettelem, které Felipe Massa a Mark Webber nijak neohrožují. Předpokládá tedy, že stejní jezdci budou v týmech působit i v příštím roce. „Vettel je supersilný. Má správný přístup a připomíná mi Michaela Schumachera a Fernanda Alonsa ve chvíli, kdy získali svůj první titul. I oni byli v následujícím roce silnější a sebevědomější,“ vyjádřil se Briatore na adresu úřadujícího mistra světa, který si v Singapuru může zajistit i letošní titul.
Ital vzpomenul i Michaela Schumachera, když prohlásil: „Příliš dlouho byl mimo formuli 1 a dnes už bojuje jen o to, aby se dostal do první desítky. Podle mého názoru je to tak trochu smutné.“ Zároveň popřel spekulace o tom, že uvažuje o svém vlastním návratu: „Nikdy jsem neměl zájem být znova manažerem týmu. Itálie je země spekulací. Spojovali mě i s Ferrari, ale je to nesmysl.“
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.