Spolupráce Fernanda Alonsa a Sebastiana Vettela v rámci jednoho týmu je prý vyloučená, alespoň podle názoru bývalého šéfa týmu Renault.
Flavio Briatore v rozhovoru pro Auto Bild motorsport vyloučil možnost, že by Fernando Alonso a Sebastian Vettel v budoucnu mohli působit ve stejném týmu. Briatore na tuto možnost zareagoval slovy: „Já bych nikdy nechtěl mít v týmu kombinaci Vettel a Alonso. Tým by to rozdělilo na dvě části a tedy i oslabilo.“
Briatore si myslí, že oba týmy mají v současnosti svou situaci s jezdci vyřešenou dobře, když za stájové jedničky považují právě Alonsa s Vettelem, které Felipe Massa a Mark Webber nijak neohrožují. Předpokládá tedy, že stejní jezdci budou v týmech působit i v příštím roce. „Vettel je supersilný. Má správný přístup a připomíná mi Michaela Schumachera a Fernanda Alonsa ve chvíli, kdy získali svůj první titul. I oni byli v následujícím roce silnější a sebevědomější,“ vyjádřil se Briatore na adresu úřadujícího mistra světa, který si v Singapuru může zajistit i letošní titul.
Ital vzpomenul i Michaela Schumachera, když prohlásil: „Příliš dlouho byl mimo formuli 1 a dnes už bojuje jen o to, aby se dostal do první desítky. Podle mého názoru je to tak trochu smutné.“ Zároveň popřel spekulace o tom, že uvažuje o svém vlastním návratu: „Nikdy jsem neměl zájem být znova manažerem týmu. Itálie je země spekulací. Spojovali mě i s Ferrari, ale je to nesmysl.“
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.