Šéf stáje Red Bull Racing Christian Horner se nechal slyšet, že nebude momentálně druhému jezdci v průběžném pořadí šampionátu Marku Webberovi bránit ve vítězství v závodech, kterými by obíral svého druhého svěřence o cenné body. Nechává si ale otevřená vrátka pro pozdější rozhodnutí ve prospěch týmu.
„Když Mark vedl některý z dosavadních závodů, bylo mu umožněno ho vyhrát. Samozřejmě záleží, jaké jsou okolnosti, ale za normální situace rozhodně ano, měl absolutní volnost.“„Pokud zbývá už jen několik kol do konce a jsou na suchých pneumatikách a mokré trati, pak jim řeknete, aby byli více opatrnější. Jezdci vědí, co je nepodstatné a co naopak ne,“ dodává šéf stáje, která díky své rychlosti a přístupu vydobyla už 131 bodů náskoku před druhým Mclarenem.I když jsou šance na získání svého prvního titulu pro Marka Webbera už jen velice malé, Horner přesto zdůrazňuje, že by tým rád pomohl svému svěřenci vyhrát letos nějaký závod, jelikož loni v tuto dobu měl na kontě už tři vítězství. „On je velmi zapálený při snaze o získání prvního letošního vítězství a jako tým by jsme ho rádi viděli tohoto cíle dosáhnout.“
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.