Sezóna 2012 bude pro Marka Webbera poslední ve formuli jedna. Předpovídá to konzultant týmu Red Bull Helmut Marko, který zároveň okomentoval šance Daniela Ricciarda na Weberovo místo.
Mark Webber zůstane v rakouské stáji i příští rok, jeho setrvání potvrdil majitel týmu Dietrich Mateschitz. Australan však v posledních letech obnovuje kontrakty vždy jen na jednu sezónu a tak zatím není jisté, co bude dělat v roce 2013. Podle konzultanta týmu Helmuta Marka už závodit zřejmě nebude.
Marko se na Velké ceně Maďarska nechal slyšet, že brzy pětatřicetiletý Webber „pravděpodobně skončí“ příští rok. Red Bull pak podle něj „bude potřebovat jednoho ze svých mladých, který Marka Webbera nahradí.“
Možná ani samotný Mark Webber zatím netuší, kdy jeho kariéra skončí. Helmut Marko předpovídá, že na konci sezónu 2012
Jako jedno z prvních vytane při této příležitosti mnohým na mysli jméno Daniela Ricciarda. Dvaadvacetiletý rodák z Perthu je zapojen v programu Red Bullu pro mladé talenty a už má za sebou tři závody ve voze HRT.
„V první řadě musí porazit týmového kolegu a vyvíjet se,“ prohlásil o Ricciardovi Marko. „Ztrácí příliš při zastávkách v boxech a ztrácí příliš, když je předjížděn závodníky o kolo vpředu, musí se do toho dostat. Chceme, aby bojoval s lidmi okolo sebe,“ poradil na dálku konzultant.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.
Carlos Sainz se stal oficiálním ambasadorem nadcházející Velké ceny Španělska, která se poprvé pojede v Madridu. Tímto krokem nejen posiluje svou pozici mezi domácími fanoušky, ale i pomáhá zvyšovat prestiž této nové městské Grand Prix.