Fernando Alonso je ze zlepšení svého týmu nadšený a opět si začíná pohrávat s myšlenkou, že by mohl uspět v boji o titul. Proto by si přál, aby se v přetlačované s Red Bully dařilo i McLarenu.
"Red Bull je stále velmi, velmi rychlý. Vettel vyhrál kvalifikaci a v Budapešti jsou jasnými favority, takže po tomto závodu [v Německu] se pro nás nic nemění. Jistě, máme šanci stáhnout ztrátu v šampionátu, pokud se nám bude takto dařit v závodech, pokud budeme na pódiu a on [Vettel] ne," uvádí Alonso.
"Potřebujeme, aby náš tým podával ty nejlepší možné výkony, a v mém případě potřebujeme, aby co nejlepší výkony podával také McLaren. Potřebujeme, aby McLareny byly velmi, velmi silné, a obíraly Red Bull o body," pokračuje pilot Ferrari.
Nyní opět oplývá sebevědomím a po zlepšení v uplynulých závodech věří, že jsou na koni: "Druhý ve Valencii, první v Silverstone a druhý zde [v Německu], tři různé verze mapování [motorů] - byli jsme pravidelně první či druzí v posledních třech závodech, na třech odlišných typech okruhu.
Silverstone je velmi rychlou tratí, Valencie je náročná na brzdy, Nürburgring má své pomalé zatáčky. Setkávali jsme se také s odlišnými teplotami: ve Valencii bylo horko, zde byly téměř zimní teploty. Za všech těch podmínek jsme z naší strany viděli konzistenci, a to nás staví do velmi dobré pozice, abychom si užili tuto finální část šampionátu."
Fernando projíždí cílem Velké ceny Německa jako druhý (foto: Scuderia Ferrari)
Alonso si je přesto vědom, že za Red Bulle stále trochu ztrácejí: "Zdá se, že jeden víkend sedne nám - jako například Silverstone se svou charakteristikou zatáček. Tento víkend to vyhovovalo z různých důvodů McLarenu, ale Red Bull - ten je pořád na čele. Vypadá to, že jim sedí všechny podmínky na většině okruhů, to je jediný rozdíl. Myslím, že potřebujeme udělat další krok, chceme-li být na stejné úrovni.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.