President Ferrari, Luca di Montezemolo, rázně uťal spekulace, podle kterých se u Ferrari hledá nástupce Massy pro příští rok. Podle Itala bude Felipe za svůj současný tým nastupovat i v příštím roce.
S druhou sedačkou u Scuderie byli spojováni jezdci jako Mark Webber nebo Jenson Button, ale dnes tyto úvahy odmítl šéf Ferrari, Di Montezemolo, když prohlásil, že Massa zůstává v jeho stáji i pro příští rok: "Massa a Alonso dohromady znamenají velmi silnou dvojici."
"Alonso je super, Massa se vrací. Myslím, že jezdci nejsou naším problémem. V tomto čase se hodně spekuluje, ale já mohu řící, že i v příštím roce nastoupíme s dvojicí Alonso - Massa." První vítězství v GP Velké Británie podpořilo španělského jezdce natolik, aby prohlásil, že naděje na titul stále žije. Svého kolegu, který ztrácí na Vettela už 92 bodů, podpořil i Brazilec. Podobný optimismus sdílí i šéf týmu.
"Je oprávněn v to doufat, protože když je chuť po vítězství, tak to jde. Všichni jsme zklamaní z toho, že jsme na začátku roku nebyli tam, kde jsme být chtěli. Proto jsem moc rád za Silverstone, ukázku naší síly, která nám dává naději."
"Všichni budeme tvrdě pracovat až do konce sezony na letošním autě, ale zároveň nebudeme zanedbávat přípravu toho příštího. Body se budou počítat na konci roku. Mezitím ale pořád budeme myslet na příští rok. Vítězství přišlo v pravou chvíli, po tvrdé práci."
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.