I když na vedoucí Red Bull a Sebastiana Vettela ztrácejí opravdu hodně, Felipe Massa věří, že Ferrari je stále v boji o titul.
Ztráta v Poháru konstruktérů činí 164 bodů, v šampionátu jezdců ztrácí Fernando Alonso na Sebastiana Vettela 92 bodů. I tak je druhý pilot Ferrari, Felipe Massa, přesvědčen o tom, že Ferrari stále bojuje o titul.
Přesvědčuje ho o tom hlavně forma Ferrari během VC Velké Británie, kterou vyhrál právě Alonso. Massa si také velmi dobře pamatuje Alonsovu loňskou ztrátu 47 bodů, kterou dohnal a ještě v posledním závodě byl jedním z kandidátů na titul mistra světa.
"Co bych o šampionátu řekl? Dokud je matematická šance, tak věřím," říká Massa. "Řekl jsem to už mnohokrát, ale stále je to pravda, Ferrari se nikdy nevzdá. Nejlepší strategie je vždy přemýšlet jen o jednom závodě, jako jsme to udělali v Silverstone."
Vítězství ve Velké ceně Británie bylo sice letos prvním, Ferrari to ale na optimismu neubírá, stále chtějí bojovat o titul
Sice se obecně předpokládá, že Red Bull po zrušení zákazů ohledně difuzorů znovu zbytku pole ujede, ale Massa se nebojí a říká, že aerodynamické novinky ze Silverstone budou na Nürburgringu fungovat ještě lépe.
"Podle toho, co jsem viděl v Silverstone vím, že v Německu by vše mělo jít správným směrem. Nyní musíme udržet tempo tento víkend i příští víkend v Maďarsku."
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.