Šéf týmu Red Bull, Christian Horner, obvinil Marka Webbera, že na GP v Silverstone myslel raději pouze na sebe než na tým.
Australan se o víkendu neřídil týmovými radami a i v posledních kolech pokračoval v tlaku na svého týmového kolegu, Sebastiana Vettela. Nakonec ho však nepředjel, i když se mu naskytly nějaké možnosti.
Podle názoru Christiana Hornera svou sobeckostí riskoval případnou kolizí zisk 33 bodů pro tým. Vloni se již něco podobného těmto jezdcům stalo a tým tak příšel o double.
"Riskoval (Mark) Sebastianovo druhé místo, jeho třetí místo a 33 bodů pro tým. Rozumím, je to závodník, ale také úplně zbytečně riskoval nehodu. Kdyby všech 500 lidí v týmu myslelo pouze na sebe, tak bychom nikdy nedosáhli našich cílů," říká šéf Red Bullu.
Nicméně bývalý mistr světa, Damon Hill, je jednoznačně za Webberem, i když rozumí pohledu týmu na celou věc. Podle jeho názoru by mělo být povoleno týmovým kolegům soupeřit o místa. "Byl bych velice smutný, kdyby to skončilo kolizí mezi Markem a Sebastianem, ale musím mluvit za jezdce.
Myslím, že by měli mít právo závodit, kdykoliv se jim bude chtít. Je to pouze na nich, jestli jsou schopni zvládnout předjížděcí manévr na svého týmového kolegu, aniž by ho vyřadili ze závodu," řekl Hill pro BBC.
"Fandové chtějí vidět závodění, takže si myslím, že bychom se měli sejít a pobavit se o tom, jak takové situace řešit. Vím, jsou zde velké peníze a všecko to kolem, ale nakonec nemůžete přece zakázat závodit závodním jezdcům mezi sebou."
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.