Felipe Massa si po svém souboji s Lewisem Hamiltonem, během něhož došlo v posledním kole ke kontaktu mezi oběma vozy, na nic nestěžuje. McLaren však již po vzestupu formy Ferrari jako největšího soupeře nevnímá, sebevědomě chce ve zbytku sezóny bojovat s Red Bully.
"Opravdu k tomu není moc co říct. Byl jsem před poslední zatáčkou blízko Lewise. Šel na vnitřek, já na vnějšek. Brzdil jsem po něm a mohl jsem zatočil těsně před ním. On se mě trochu dotkl, ale nemyslím si, že by to bylo něco opravdu špatného," uznává Massa.
"Potom v poslední zatáčce jsem vyjel úplně zeširoka, musel jsem měnit stopu a on se byl schopen s vozem dostat na vnitřek. Měl lepší přilnavost a mohl protnout cílovou pásku - nevím o kolik dříve než já, bylo to ale těsně přede mnou," pokračuje Brazilec.
Na dotaz, zda si onen souboj užil, odpověděl: "No, ani moc ne, protože jsem dojel za ním, ale z vašeho pohledu to muselo být hezké. Vždy však chcete finišovat vpředu."
Souboj Massy s Hamiltonovým kolegou Buttonem během závodu v Silverstone(foto: Pirelli)
Massu forma Ferrari v Silverstone potěšila, McLaren již nevnímá jako svého přímého soupeře: "Doufám, že se nám ve druhé části sezóny bude lépe dařit a budeme konkurenceschopnější, obzvlášť ve srovnání s Red Bullem. Tentokrát to v kvalifikaci bylo velmi těsné a v závodě byl Fernando lepší než oni. Já jsem nemohl, ale bylo to dobré pro tým a doufám, že se nám takto bude dařit a budeme s Red Bullem bojovat až do konce."
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.