Felipe Massa si po svém souboji s Lewisem Hamiltonem, během něhož došlo v posledním kole ke kontaktu mezi oběma vozy, na nic nestěžuje. McLaren však již po vzestupu formy Ferrari jako největšího soupeře nevnímá, sebevědomě chce ve zbytku sezóny bojovat s Red Bully.
"Opravdu k tomu není moc co říct. Byl jsem před poslední zatáčkou blízko Lewise. Šel na vnitřek, já na vnějšek. Brzdil jsem po něm a mohl jsem zatočil těsně před ním. On se mě trochu dotkl, ale nemyslím si, že by to bylo něco opravdu špatného," uznává Massa.
"Potom v poslední zatáčce jsem vyjel úplně zeširoka, musel jsem měnit stopu a on se byl schopen s vozem dostat na vnitřek. Měl lepší přilnavost a mohl protnout cílovou pásku - nevím o kolik dříve než já, bylo to ale těsně přede mnou," pokračuje Brazilec.
Na dotaz, zda si onen souboj užil, odpověděl: "No, ani moc ne, protože jsem dojel za ním, ale z vašeho pohledu to muselo být hezké. Vždy však chcete finišovat vpředu."
Souboj Massy s Hamiltonovým kolegou Buttonem během závodu v Silverstone(foto: Pirelli)
Massu forma Ferrari v Silverstone potěšila, McLaren již nevnímá jako svého přímého soupeře: "Doufám, že se nám ve druhé části sezóny bude lépe dařit a budeme konkurenceschopnější, obzvlášť ve srovnání s Red Bullem. Tentokrát to v kvalifikaci bylo velmi těsné a v závodě byl Fernando lepší než oni. Já jsem nemohl, ale bylo to dobré pro tým a doufám, že se nám takto bude dařit a budeme s Red Bullem bojovat až do konce."
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.