Felipe Massa očekává, že jeho tým bude konkurenceschopný i v Silverstone - na trati, která klade větší důraz na aerodynamiku auta.
Rád se vracím do Silverstone, který znám velmi dobře, ale letos to bude trochu jiné, protože zcela přemístili paddock na jinou stranu tratě. V podstatě to znamená, že se budeme minimálně muset zvyknout na odlišné číslování zatáček při rozhovorech s inženýry.
Důležitější je, že to může kvůli délce boxové uličky lehce ovlivnit naši strategii, protože to může změnit celkový čas při nájezdu či výjezdu z boxů. Dívali jsme se na to na simulátoru, ale potřebujeme si to v pátek vyzkoušet v reálu, abychom si byli jisti.
Důležitou otázkou je, jak si zde povede 150° Italia. Je pravdou to, co říká hodně lidí, že poslední tři okruhy našemu vozu seděly, ale očekávám, že se mu díky poslednímu vývoji bude dařit také v Silverstone, i když ostatní týmy zřejmě také nasadí novinky. Očekávám, že budeme konkurenceschopní, ale musíme si počkat, abychom viděli, jak auto bude fungovat na takovém typu trati, kde jsme na začátku roku příliš konkurenceschopní nebyli.
Důvodem, proč je to tak důležité, je to, že pokud budeme konkurenceschopní v Anglii, pak to potvrdí skutečnost, že jsme se hodně zlepšili a stáhli náskok ostatních týmů. Uvidíme také, jak moc jsme se zlepšili na tvrdých pneumatikách Pirelli, na nichž jsme od Barcelony nejezdili. V Silverstone budeme mít také měkké pneumatik, což je dobrou věcí, protože tato směs nám v kvalifikaci a snad i v hlavní části závodu vyhovuje. Pokud bude typicky britské počasí a s deštěm, pak věřím, že budeme také v dobré formě, protože v Kanadě jsme za podobných podmínek byli rychlí.
Nemůžeme se zatím vzdát, rádi bychom letos něco vyhráli, abychom ukázali, že odvádíme dobrou práci. Nesmíme také zapomínat, že vylepšování vozu a jeho výkonnosti může být důležité pro rok 2012, protože pravidla se zas tolik nezmění, tudíž se zcela nezmění ani auta ve srovnání s letošním rokem. Dobré auto nyní a v posledním závodě letošní sezóny je dobrým krokem směrem k roku 2012.
Max Verstappen vyhrál závod v Abú Zabí, ale největší triumf víkendu patřil Landu Norrisovi. Britský jezdec se totiž stal novým mistrem světa a vstoupil do elitního klubu šampionů F1.
Max Verstappen potvrdil své kvality i v samotném závěru sezóny. Na okruhu Yas Marina získal už osmou pole position roku 2025 a vstoupí tak do rozhodující Velké ceny Abú Zabí z nejlepší možné startovní pozice.
Max Verstappen si v Abú Zabí zajistil další pole position a do posledního závodu sezony vyrazí z ideální startovní pozice. Pilot startující z pole zde vyhrál už deset let v řadě, což jeho šance na triumf výrazně posiluje.
Roman Staněk získal v Abú Zabí svou druhou pole position letošní sezony a v nedělním závodě může zaútočit na další vítězství.
Lando Norris ukázal v Abu Dhabi svou rychlost už v prvním tréninku, když těsně porazil Maxe Verstappena, zatímco jeho týmový kolega Oscar Piastri musel kvůli závazkům mladého jezdce vynechat tuto část víkendu.
Juan Pablo Montoya vidí náročný víkend McLarenu v Kataru jako tiché varování, které může tým připravit na závěrečný souboj v Abu Dhabí.
Japonský pilot Yuki Tsunoda přiznal, že skutečnost jeho odsunutí z boje o závodní sedačku Red Bullu pro sezonu 2026 na něj ještě plně nedolehla.
Charles Leclerc se v Abú Zabí představí na trati společně se svým bratrem Arthurem, který nahradí Lewise Hamiltona během prvního volného tréninku.
Lewis Hamilton se otevřeně vyjádřil k současné generaci vozů Formule 1 a naznačil své obavy z nadcházejících technických změn v příští sezóně.
Lando Norris, Max Verstappen a Oscar Piastri vystoupili před novináři před finále sezony v Abú Zabí a snažili se působit co nejklidněji.
Lewis Hamilton poukázal na problém, který podle něj v letošní sezoně výrazně ovlivnil atmosféru uvnitř Ferrari. Podle něj tlak zvenčí na piloty výrazně zatížil psychiku celé stáje.
McLaren vstupuje do závěrečného závodu sezony v Abú Zabí s jasným cílem zajistit, aby jeden z jeho jezdců porazil Maxe Verstappena a získal titul, aniž by tým zasahoval do přirozeného souboje mezi Oscarem Piastrim a Landem Norrisem.