Felipe Massa očekává, že jeho tým bude konkurenceschopný i v Silverstone - na trati, která klade větší důraz na aerodynamiku auta.
Rád se vracím do Silverstone, který znám velmi dobře, ale letos to bude trochu jiné, protože zcela přemístili paddock na jinou stranu tratě. V podstatě to znamená, že se budeme minimálně muset zvyknout na odlišné číslování zatáček při rozhovorech s inženýry.
Důležitější je, že to může kvůli délce boxové uličky lehce ovlivnit naši strategii, protože to může změnit celkový čas při nájezdu či výjezdu z boxů. Dívali jsme se na to na simulátoru, ale potřebujeme si to v pátek vyzkoušet v reálu, abychom si byli jisti.
Důležitou otázkou je, jak si zde povede 150° Italia. Je pravdou to, co říká hodně lidí, že poslední tři okruhy našemu vozu seděly, ale očekávám, že se mu díky poslednímu vývoji bude dařit také v Silverstone, i když ostatní týmy zřejmě také nasadí novinky. Očekávám, že budeme konkurenceschopní, ale musíme si počkat, abychom viděli, jak auto bude fungovat na takovém typu trati, kde jsme na začátku roku příliš konkurenceschopní nebyli.
Důvodem, proč je to tak důležité, je to, že pokud budeme konkurenceschopní v Anglii, pak to potvrdí skutečnost, že jsme se hodně zlepšili a stáhli náskok ostatních týmů. Uvidíme také, jak moc jsme se zlepšili na tvrdých pneumatikách Pirelli, na nichž jsme od Barcelony nejezdili. V Silverstone budeme mít také měkké pneumatik, což je dobrou věcí, protože tato směs nám v kvalifikaci a snad i v hlavní části závodu vyhovuje. Pokud bude typicky britské počasí a s deštěm, pak věřím, že budeme také v dobré formě, protože v Kanadě jsme za podobných podmínek byli rychlí.
Nemůžeme se zatím vzdát, rádi bychom letos něco vyhráli, abychom ukázali, že odvádíme dobrou práci. Nesmíme také zapomínat, že vylepšování vozu a jeho výkonnosti může být důležité pro rok 2012, protože pravidla se zas tolik nezmění, tudíž se zcela nezmění ani auta ve srovnání s letošním rokem. Dobré auto nyní a v posledním závodě letošní sezóny je dobrým krokem směrem k roku 2012.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.