Felipe Massa očekává, že jeho tým bude konkurenceschopný i v Silverstone - na trati, která klade větší důraz na aerodynamiku auta.
Rád se vracím do Silverstone, který znám velmi dobře, ale letos to bude trochu jiné, protože zcela přemístili paddock na jinou stranu tratě. V podstatě to znamená, že se budeme minimálně muset zvyknout na odlišné číslování zatáček při rozhovorech s inženýry.
Důležitější je, že to může kvůli délce boxové uličky lehce ovlivnit naši strategii, protože to může změnit celkový čas při nájezdu či výjezdu z boxů. Dívali jsme se na to na simulátoru, ale potřebujeme si to v pátek vyzkoušet v reálu, abychom si byli jisti.
Důležitou otázkou je, jak si zde povede 150° Italia. Je pravdou to, co říká hodně lidí, že poslední tři okruhy našemu vozu seděly, ale očekávám, že se mu díky poslednímu vývoji bude dařit také v Silverstone, i když ostatní týmy zřejmě také nasadí novinky. Očekávám, že budeme konkurenceschopní, ale musíme si počkat, abychom viděli, jak auto bude fungovat na takovém typu trati, kde jsme na začátku roku příliš konkurenceschopní nebyli.
Důvodem, proč je to tak důležité, je to, že pokud budeme konkurenceschopní v Anglii, pak to potvrdí skutečnost, že jsme se hodně zlepšili a stáhli náskok ostatních týmů. Uvidíme také, jak moc jsme se zlepšili na tvrdých pneumatikách Pirelli, na nichž jsme od Barcelony nejezdili. V Silverstone budeme mít také měkké pneumatik, což je dobrou věcí, protože tato směs nám v kvalifikaci a snad i v hlavní části závodu vyhovuje. Pokud bude typicky britské počasí a s deštěm, pak věřím, že budeme také v dobré formě, protože v Kanadě jsme za podobných podmínek byli rychlí.
Nemůžeme se zatím vzdát, rádi bychom letos něco vyhráli, abychom ukázali, že odvádíme dobrou práci. Nesmíme také zapomínat, že vylepšování vozu a jeho výkonnosti může být důležité pro rok 2012, protože pravidla se zas tolik nezmění, tudíž se zcela nezmění ani auta ve srovnání s letošním rokem. Dobré auto nyní a v posledním závodě letošní sezóny je dobrým krokem směrem k roku 2012.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.