Šéf Red Bullu doufá, že Mark Webber bude po vydařeném závodu ve Valencii Sebastianovi Vettelovi vyrovnanějším soupeřem. Zároveň věří, že omezení výfuků nebude mít na výkonnost jejich vozu větší vliv než na monoposty konkurence.
"Byl to Markův nejlepší závod sezóny z pohledu jeho práce s pneumatikami. Myslím, že v tomto byl Sebovi zatím vůbec nejblíže a o víkendu jezdil velmi dobře," chválí Horner Webbera.
Dokáže Webber stavět ve zbytku sezóny na této výkonnosti? "Doufám, že ano. Snad si udrží to tempo, které předvedl o víkendu, protože se netajil s tím, že se více trápil s pneumatikami. Nyní jim rozumí lépe. Musíte se podívat na časové odstupy v závodě, protože v 90 % závodu mu scházely jen čtyři až pět sekund. Snad mu tento víkend dodá hodně sebevědomí," pokračuje jeho šéf.
Na řadu přichází závod v Silverstone a omezení práce s výfukovými plyny. Soupeři Red Bullu doufají, že jim to pomůže stáhnout jeho náskok: "Je to tak trochu neznámou. Výklad pravidel je stejný pro všechny, ale nedokážeme říci, jaký to bude mít dopad na ostatní.
Nemyslím si, že bychom zašli do takových extrémů, jako ostatní - ať už se jedná o vzduch, který foukáme, nebo umístění. Jeden tým kolem toho postavil celé své auto. Někdo by se tedy mohl domnívat, že to na ně bude mít větší vliv. Ale čistá ztráty budou mezi všemi týmy vcelku stejné," dodává Horner.
Horner se změn nebojí: "Nezašli jsme do takových extrémů, jako soupeři"(foto: Red Bull Racing)
Red Bull údajně horké foukání na rozdíl od Ferrari či McLarenu ani nevyužívá. Lewis Hamilton dokonce po závodu ve Valencii uvedl, že jeho tým by mohl být tím, kdo na nová pravidla doplatí nejvíce.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.