Felipe Massa byl po včerejších trénincích v Kanadě velmi spokojený, před novináři se rozplýval zejména nad výkonností svého Ferrari.
"Byl to dobrý pátek, možná vůbec nejlepší od počátku sezóny," usmíval se Massa poté, co zajel třetí nejrychlejší čas druhého tréninku, v němž byl s druhým Ferrari vůbec nejrychlejší ze všech Fernando Alonso.
"Ostatní možná nejezdí jako my a se svou skutečnou výkonností čekají na sobotu, takže uvidíme, jak to půjde zítra. Dneska jsme však byli docela konkurenceschopní, takže jsem spokojený.
"Byla spousta červených vlajek, nemohl jsem tedy využít své superměkké pneumatiky. Soustředil jsem se na dlouhé jízdy s větším množstvím paliva. Na tomto místě jsou místa, kde se dá havarovat, jak jsme viděli u některých vozů. Je to závod, v němž uvidíme některé nehody a kontakty se zdí, stejně jako tomu bylo dnes," pokračuje Brazilec.
Uvědomuje si, že v kvalifikaci soupeři mohou podat lepší výkony, proto zůstává opatrný: "Vždy je to těžké udělat si jasný obrázek po pátku. Možná jen čekají a zítra do toho dají vše, aby byli rychlí. Jediné, co můžu říct, je to, že to byl pro nás dobrý pátek. Nyní počkáme a uvidíme, jak si povedeme zítra v porovnání s Red Bullem a McLarenem."
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.