Podle šéfa Red Bullu, Christiana Hornera, jdou jednání ohledně další smlouvy Webbera u Red Bullu dobře. Konečné rozhodnutí by mělo padnout během několika následujících měsíců.
Mark s Red Bullem sjednává kontakt vždy pouze na rok. Obě strany však již dříve oznámily, že s podpisem nové smlouvy nijak nebudou spěchat. Nicméně teď před VC Kanady Horner naznačil, že mají první náznaky ze strany Marka Webbera, že by chtěl spojit svoji budoucnost s tímto týmem.
"Když se rozhodneme, že si spolu sedneme a pobavíme se o tom, tak to jednoduše uděláme. Zatím máme za sebou jen šest Grand Prix z pravděpodobných devatenácti, takže možná někdy později během léta si sedneme a pobavíme se o tom. Mark dal jasně najevo, že chce závodit i v příští sezoně, takže by jednání mohla být poměrně snadná."
Horner také potvrdil, že forma Marka ze začátku sezony byla ovlivněna nutností adaptovat se na nové pneumatiky Pirelli. "Co se týče bodů, tak měl Mark nejlepší start do sezony vůbec. Samozřejmě se více trápil s pneumatikami než Seb, ale tvrdě pracoval, aby z nich dostal přilnavost."
Mark se s Christianem určitě nějak domluví...
"Stále je však pravým závodníkem a tlačí na to velmi tvrdě, jak jsme mohli vidět v Barceloně, kde si zajistil první pole position. Co se týče jeho budoucnosti, tak bereme věci tak, jak jsou a ve správný čas si sedmeme a pobavíme se o tom."
Když se Christiana zeptáte, proč debaty ohledně další spolupráce nezačnou již dříve, tak odpoví: "Je zde více faktorů. Ale nakonec je to jen na týmu a Markovi, jak se domluvíme. My chceme vidět jeho motivaci a odhodlání. Měl ten problém s pneumatikami, ale teď tvrdě pracuje na tom, aby se dostal na vrchol. My jsme s ním v týmu spokojení."
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.