Podle šéfa Red Bullu, Christiana Hornera, jdou jednání ohledně další smlouvy Webbera u Red Bullu dobře. Konečné rozhodnutí by mělo padnout během několika následujících měsíců.
Mark s Red Bullem sjednává kontakt vždy pouze na rok. Obě strany však již dříve oznámily, že s podpisem nové smlouvy nijak nebudou spěchat. Nicméně teď před VC Kanady Horner naznačil, že mají první náznaky ze strany Marka Webbera, že by chtěl spojit svoji budoucnost s tímto týmem.
"Když se rozhodneme, že si spolu sedneme a pobavíme se o tom, tak to jednoduše uděláme. Zatím máme za sebou jen šest Grand Prix z pravděpodobných devatenácti, takže možná někdy později během léta si sedneme a pobavíme se o tom. Mark dal jasně najevo, že chce závodit i v příští sezoně, takže by jednání mohla být poměrně snadná."
Horner také potvrdil, že forma Marka ze začátku sezony byla ovlivněna nutností adaptovat se na nové pneumatiky Pirelli. "Co se týče bodů, tak měl Mark nejlepší start do sezony vůbec. Samozřejmě se více trápil s pneumatikami než Seb, ale tvrdě pracoval, aby z nich dostal přilnavost."
Mark se s Christianem určitě nějak domluví...
"Stále je však pravým závodníkem a tlačí na to velmi tvrdě, jak jsme mohli vidět v Barceloně, kde si zajistil první pole position. Co se týče jeho budoucnosti, tak bereme věci tak, jak jsou a ve správný čas si sedmeme a pobavíme se o tom."
Když se Christiana zeptáte, proč debaty ohledně další spolupráce nezačnou již dříve, tak odpoví: "Je zde více faktorů. Ale nakonec je to jen na týmu a Markovi, jak se domluvíme. My chceme vidět jeho motivaci a odhodlání. Měl ten problém s pneumatikami, ale teď tvrdě pracuje na tom, aby se dostal na vrchol. My jsme s ním v týmu spokojení."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.