Podle šéfa Red Bullu, Christiana Hornera, jdou jednání ohledně další smlouvy Webbera u Red Bullu dobře. Konečné rozhodnutí by mělo padnout během několika následujících měsíců.
Mark s Red Bullem sjednává kontakt vždy pouze na rok. Obě strany však již dříve oznámily, že s podpisem nové smlouvy nijak nebudou spěchat. Nicméně teď před VC Kanady Horner naznačil, že mají první náznaky ze strany Marka Webbera, že by chtěl spojit svoji budoucnost s tímto týmem.
"Když se rozhodneme, že si spolu sedneme a pobavíme se o tom, tak to jednoduše uděláme. Zatím máme za sebou jen šest Grand Prix z pravděpodobných devatenácti, takže možná někdy později během léta si sedneme a pobavíme se o tom. Mark dal jasně najevo, že chce závodit i v příští sezoně, takže by jednání mohla být poměrně snadná."
Horner také potvrdil, že forma Marka ze začátku sezony byla ovlivněna nutností adaptovat se na nové pneumatiky Pirelli. "Co se týče bodů, tak měl Mark nejlepší start do sezony vůbec. Samozřejmě se více trápil s pneumatikami než Seb, ale tvrdě pracoval, aby z nich dostal přilnavost."
Mark se s Christianem určitě nějak domluví...
"Stále je však pravým závodníkem a tlačí na to velmi tvrdě, jak jsme mohli vidět v Barceloně, kde si zajistil první pole position. Co se týče jeho budoucnosti, tak bereme věci tak, jak jsou a ve správný čas si sedmeme a pobavíme se o tom."
Když se Christiana zeptáte, proč debaty ohledně další spolupráce nezačnou již dříve, tak odpoví: "Je zde více faktorů. Ale nakonec je to jen na týmu a Markovi, jak se domluvíme. My chceme vidět jeho motivaci a odhodlání. Měl ten problém s pneumatikami, ale teď tvrdě pracuje na tom, aby se dostal na vrchol. My jsme s ním v týmu spokojení."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.