Brazilský jezdec Ferrari sice připustil, že je Sebastien Vettel na nejlepší cestě za druhým titulem v řadě, ale zároveň prohlásil, že se Ferrari nepřestává snažit, aby o titul bojovalo až do konce. Před VC Kanady je Felipe na osmém místě mezi jezdci, na Vettela už ztrácí 119 bodů.
"Tento okruh vyžaduje nízký přítlak a důležité jsou vysoké maximální rychlosti. Plánujeme nasadit pár aerodynamických výlepšení, která by nám měla pomoci v tom, abychom byli konkurenceschopní," říká Massa.
"Čekají nás ale i mírné komplikace, protože se dá očekávat, že opotřebení pneumatik bude velmi vysoké. Navíc směs pneumatik bude stejná jako ta z Monaka, takže opravdu neočekávám, že by někdo jel strategii jedné zastávky."
"Co se týče šampionátu, my ve Ferrari se nikdy nevzdáváme. Je ale jasné, že Sebastien bude jen težko k zastavení - vyhrál přece všechny závody až na jeden! A když nevyhrál, tak dojel druhý. Odvádí opravdu skvělou práci."
Felipe Massa se svým inženýrem - Robem Smedleym (© Scuderia Ferrari)
"Seb i jeho tým jsou velmi silní. My se ale zlepšujeme každým závodem a neustále všichni v továrně tvrdě pracují na tom, aby auto udělali co nejvíce konkurenceschopným. Naším cílem je bojovat o titul až do konce šampionátu."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.