Až Mark Webber opustí Red Bull, tým velmi pravděpodobně sáhne do vlastních řad a druhou sedačku u týmu získá jeden z dvojice pilotů sesterské stáje Toro Rosso. Nemusí to tak ale být na 100%, varuje Red Bull.
O tom, že Marka Webbera jednou u Red Bullu pravděpodobně nahradí jeden z dvojice Buemi, Alguersuari, se již nějakou dobu spekuluje. K této variantě se přiklání i poradce týmu, Helmut Marko.
Stejným způsobem se do Red Bullu dostal v roce 2009 současný mistr světa Sebastian Vettel. Ten se z Toro Rosso k Red Bullu posunul poté, co veterán David Coulthard na konci sezony 2008 ukončil kariéru v F1.
"Pokusíme se o to samé, co jsme udělali v případě Sebastiana před pár lety," říká Marko, který u rakouské stáje působí jako poradce. Nevylučuje však ani variantu, že by zkušeného Webbera mohl nahradit i jiný pilot, pokud by okolnosti nenasvědčovaly tomu, že Buemi nebo Alguersuari bude správnou volbou.
"Není to automatické, pokud ani jeden z nich nebude splňovat určité profesionální podmínky, nedáme jim příležitost závodit za Red Bull".
Nahradí Webbera Buemi, Alguersuari nebo někdo jiný?
Otázkou také zůstává, kdy Mark Webber Red Bull opustí. Buď odejde již po letošní sezoně, kdy mu končí smlouva, nebo ji ještě o rok prodlouží (podle vlastních slov již nemá vzhledem ke svému věku a fázi kariéry o delší kontrakty zájem).
Pokud Webbera skutečně nahradí jeden z pilotů Toro Rosso, "juniorka" Red Bullu nejspíše posadí do svého druhého vozu Australana Daniela Ricciarda, který se ve voze F1 představil již několikrát v rámci testů a pátečních tréninků.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.