Dvojnásobný šampion z let 2005 a 2006, Fernando Alonso, přiznal, že na to, aby se mohl měřit se Sebastianem Vettelem, momentálně nemá. Ferrari se v nové sezoně moc nedaří, zatímco Vettel pokračuje ve vítězné sérii.
I když byl Fernando Alonso po Velké ceně Malajsie celkem spokojen se závodní rychlostí, na Sebastiana Vettela podle vlastních slov nemá.
"V Austrálii i Malajsii se ukázalo, že v závodech jsme na tom lépe než v kvalifikacích," řekl Španěl. "V Sepangu jsme oba, já i Felipe, jeli dobrý závod, kdybychom měli více štěstí, mohli bychom být i na pódiu. Bohužel, ne vše vyšlo podle našich představ. Samozřejmě, vždy chcete bojovat o vítězství, ale momentálně je tu jedno auto, které je mimo dosah nás všech, Red Bull."
Umístění na stupních vítězů by podle Alonsa pomohlo nejen jemu, ale i celému týmu. Takový výsledek by mohl trochu zvednout morálku a sebevědomí Ferrari.
Dočká se Ferrari lepších výsledků už tento týden v Číně?
"To, že jsem se na stupně vítězů nepodíval, mě zklamalo. Rozhodně jsem měl potenciál se tam dostat, byl by to skvělý výsledek. Možná by to i posílilo morálku v týmu. Bohužel, doplatili jsme na problémy se zadním křídlem. Inženýři již tento problém vyřešili. Kdyby fungovalo tak, jak mělo, dotáhl bych se na Hamiltona už na rovince a nemuselo by dojít ke kolizi.
To co se stalo je ale součástí závodění. Byl jsem rychlejší než Hamilton, prostě jsem ho musel zkusit předjet, jinak by mě dohnali piloti, kteří byli za mnou. Pak došlo ke kolizi, přišla penalizace...Jak už jsem řekl v neděli, nechci o tom mluvit, stejně už nic nezměním."
Ferrari přiveze do Číny několik vylepšení pro monopost F150° Italia, především to bude nové přední křídlo. Ani tak se ale Alonso nechce radovat předčasně: "Uděláme to stejně jako v Malajsii, pokusíme se získat co nejlepší startovní pozici a v závodě využijeme každé příležitosti."
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.