Mark Webber věří, že problémy, které měl s vozem v Austrálii a které zřejmě byly příčinou velké ztráty na jeho stájového kolegu Sebastiana Vettela, se již nebudou opakovat.
"Měli jsme několik problémů, na něž jsme přišli po závodě, určitě nám nepomohly. Nebudeme to detailněji rozebírat. O tomto víkendu odvedeme lepší práci, z auta dostaneme více a budeme normálně na čele tak, jako jsme bývali.
Nehodlám se šťourat v tom, co se přihodilo v Melbourne, pojďme se bavit o Malajsii," říká odhodlaně Webber. Podle jeho šéfa Christiana Hornera se však jednalo jen o drobné problémy, jako například vadný tlumič, jehož závada se ale projevil až během závodu, nebo špatný směr v nastavení vozu, kterým se Webber ubíral.
Na dotaz, zda jsou ony problémy řešitelné a v Malajsii na tom tudíž bude moci být lépe, odpověděl: "Ano, naprosto."
"Loni jsme si zde vedli dobře, auto vyhrálo poslední velkou cenu, takže uvidíme," pokračuje optimisticky pilot Red Bullu. "Na trati jsou teploty brutální, bude to z pohledu pneumatik zajímavé. Nikdo neví, jak se věci vyvinou.
"Nevím, co dělali při testech v Istanbulu a na dalších místech, ale tady to je zřejmě nejextrémnější situace, které jako společnost doposud čelili," uvádí s odkazem na Pirelli. "Uvidíme, jak jim to půjde, protože sami přiznávají, že čekají několik zastávek. Budeme kroužit, několikrát zastavíme a pojedeme dál."
Ohledně KERSu se dle Webbera Red Bull necítí být pod tlakem: "Potřebujeme ho zítra vyzkoušet a uvidíme. Od Melbourne jsme ho netestovali. Poprvé bude zpět ve voze, zítra to posílí naše sebevědomí. Jeho nasazení je výhodné, o tom žádná. Potřebujete, aby KERS fungoval spolehlivě, je to něco, co byste v autě měli mít."
Lewis Hamilton poukázal na problém, který podle něj v letošní sezoně výrazně ovlivnil atmosféru uvnitř Ferrari. Podle něj tlak zvenčí na piloty výrazně zatížil psychiku celé stáje.
McLaren vstupuje do závěrečného závodu sezony v Abú Zabí s jasným cílem zajistit, aby jeden z jeho jezdců porazil Maxe Verstappena a získal titul, aniž by tým zasahoval do přirozeného souboje mezi Oscarem Piastrim a Landem Norrisem.
Oscar Piastri vynechá úvodní páteční trénink v Abú Zabí, aby McLaren splnil pravidlo nasazení nováčka, a jeho vůz převezme testovací jezdec Pato O’Ward, který týmu poskytne cenná data.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.