Mark Webber věří, že problémy, které měl s vozem v Austrálii a které zřejmě byly příčinou velké ztráty na jeho stájového kolegu Sebastiana Vettela, se již nebudou opakovat.
"Měli jsme několik problémů, na něž jsme přišli po závodě, určitě nám nepomohly. Nebudeme to detailněji rozebírat. O tomto víkendu odvedeme lepší práci, z auta dostaneme více a budeme normálně na čele tak, jako jsme bývali.
Nehodlám se šťourat v tom, co se přihodilo v Melbourne, pojďme se bavit o Malajsii," říká odhodlaně Webber. Podle jeho šéfa Christiana Hornera se však jednalo jen o drobné problémy, jako například vadný tlumič, jehož závada se ale projevil až během závodu, nebo špatný směr v nastavení vozu, kterým se Webber ubíral.
Na dotaz, zda jsou ony problémy řešitelné a v Malajsii na tom tudíž bude moci být lépe, odpověděl: "Ano, naprosto."
"Loni jsme si zde vedli dobře, auto vyhrálo poslední velkou cenu, takže uvidíme," pokračuje optimisticky pilot Red Bullu. "Na trati jsou teploty brutální, bude to z pohledu pneumatik zajímavé. Nikdo neví, jak se věci vyvinou.
"Nevím, co dělali při testech v Istanbulu a na dalších místech, ale tady to je zřejmě nejextrémnější situace, které jako společnost doposud čelili," uvádí s odkazem na Pirelli. "Uvidíme, jak jim to půjde, protože sami přiznávají, že čekají několik zastávek. Budeme kroužit, několikrát zastavíme a pojedeme dál."
Ohledně KERSu se dle Webbera Red Bull necítí být pod tlakem: "Potřebujeme ho zítra vyzkoušet a uvidíme. Od Melbourne jsme ho netestovali. Poprvé bude zpět ve voze, zítra to posílí naše sebevědomí. Jeho nasazení je výhodné, o tom žádná. Potřebujete, aby KERS fungoval spolehlivě, je to něco, co byste v autě měli mít."
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.