Mark Webber věří, že problémy, které měl s vozem v Austrálii a které zřejmě byly příčinou velké ztráty na jeho stájového kolegu Sebastiana Vettela, se již nebudou opakovat.
"Měli jsme několik problémů, na něž jsme přišli po závodě, určitě nám nepomohly. Nebudeme to detailněji rozebírat. O tomto víkendu odvedeme lepší práci, z auta dostaneme více a budeme normálně na čele tak, jako jsme bývali.
Nehodlám se šťourat v tom, co se přihodilo v Melbourne, pojďme se bavit o Malajsii," říká odhodlaně Webber. Podle jeho šéfa Christiana Hornera se však jednalo jen o drobné problémy, jako například vadný tlumič, jehož závada se ale projevil až během závodu, nebo špatný směr v nastavení vozu, kterým se Webber ubíral.
Na dotaz, zda jsou ony problémy řešitelné a v Malajsii na tom tudíž bude moci být lépe, odpověděl: "Ano, naprosto."
"Loni jsme si zde vedli dobře, auto vyhrálo poslední velkou cenu, takže uvidíme," pokračuje optimisticky pilot Red Bullu. "Na trati jsou teploty brutální, bude to z pohledu pneumatik zajímavé. Nikdo neví, jak se věci vyvinou.
"Nevím, co dělali při testech v Istanbulu a na dalších místech, ale tady to je zřejmě nejextrémnější situace, které jako společnost doposud čelili," uvádí s odkazem na Pirelli. "Uvidíme, jak jim to půjde, protože sami přiznávají, že čekají několik zastávek. Budeme kroužit, několikrát zastavíme a pojedeme dál."
Ohledně KERSu se dle Webbera Red Bull necítí být pod tlakem: "Potřebujeme ho zítra vyzkoušet a uvidíme. Od Melbourne jsme ho netestovali. Poprvé bude zpět ve voze, zítra to posílí naše sebevědomí. Jeho nasazení je výhodné, o tom žádná. Potřebujete, aby KERS fungoval spolehlivě, je to něco, co byste v autě měli mít."
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.