Felipe Massa je proti zavedení další zóny v Sepangu pro využívání DRS systému. Bojí se snad, že by byl častěji předjížděn?
"Zatím je [v Malajsii] povoleno využívání DRS během závodu pouze na rovince podél boxů. V Sepangu je ale předchozí rovinka vzadu delší. Je také, že by poskytovala větší šance na předjetí. Čekáme tedy finální rozhodnutí FIA, abychom věděli, zda budeme používat DRS na obou rovinkách. Správné rozhodnutí učiní závod zajímavější pro piloty a diváky," uvádí Massa.
"Osobně si nejsem jistý, jestli by povolení DRS na obou rovinkách bylo nejlepší volbou, protože by to podle mě učinilo z předjíždění velmi jednoduchou záležitost. Musíte to správně vyvážit mezi zvýšením šancí na předjetí a příliš mnoha předjížděcími manévry."
Felipe Massa s otevřeným zadním křídlem (aktivovaným DRS)
"V Sepangu následuje jedna dlouhá rovinka za druhou, když jste tedy rychlejší než vůz před vámi, můžete se rozhodnout nepředjíždět na první rovince, ale dostat se co nejblíže a a jednoduše předjet na druhé rovince," dodává brazilský pilot.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.