Šéf týmu Force India, Vijay Mallya, řekl, že je přesvědčený, že jeho tým teď může získat nějaké body. Oba vozy Force India už bodovaly v Austrálii, ale to bylo až po vyloučení jezdců na Sauberech.
Adrian Sutil se vloni s Malajsii kvalifikoval na čtvrtém místě a v závodu dojel pátý. "Byli jsme přesvědčeni o naší spolehlivosti před prvním závodem v Austrálii, chtěli jsme zlepšovat naše auta během volných tréninků. Teď můžeme očekávat, že obě auta budou v cíli do 10 místa," říká šéf týmu Vijay Mallya.
"Budeme schopni udělat nějaká další vylepšení na naší závodní rychlosti během nadcházejícího víkendu. Nicméně s vývojem VJM04 a s prací celého týmu v továrně jsem spokojený. Už se hodně těším na další závod. Rád bych viděl obě auta na bodech."
U Indického týmu jsou si také vědomi toho, že by jim mohl pomoci fakt, že jsou všeobecně bráni spíše za outsidery: "Myslím, že máme všechny faktory k tomu, abychom si věřili. Počasí ale bude hrát v Malajsii velkou roli, jako vždycky. Adrian zde jel vloni dobrý závod, získal 10 bodů. Můžeme tedy říci, že máme na čem stavět. VJM04 už dokázalo, že je schopné být na bodech. Musíme tedy už jen doufat, že nás čeká závod bez nehody."
Tým Force India žádné nové díly na voze VJM04 pro Malajsii a Čínu neplánuje, na vůz se dostanou až po přesunu do Evropy.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.