Mark Webber byl po úvodním závodu sezóny v Austrálii zklamaný. Ztrátě na svého kolegu nerozuměl. Přiznává, v ní svou roli sehrála degradace pneumatik.
"Celkové jsem byl ze svého výsledku zklamaný, protože jsme měli auto, které mělo na to, aby bylo na pódiu. Seb zažil skvělé vítězství, mě se v závodě nejelo dobře, z hlediska taktiky a strategie mě dostala degradace pneumatik. Nemohl jsem bojovat s kluky na čele a to bylo zklamáním," popisuje Webber.
"Dobrá je spolehlivost, která je velmi dobrá, oba vozy dojely do cíle, takže jsme se tam toho mohli hodně naučit. Starty byly také dobré, to jsou pozitiva. Přesto jsem z hlediska výsledků odešel naprázdno, chtěl jsem získat nějakou trofej a užít si šampaňského. Ale v Malajsii budu zpět."
"Auto je na krátkých vzdálenostech dobré, potom však velmi rychle ztrácí výkonnost, takže se na to budeme muset podívat," uvedl s odkazem na pneumatiky. "RB7 je samozřejmě dobrý vůz a kluci odvedli při jeho designu a výrobě dobrou práci, to je pozitivní, ale stále musíme pracovat.
Naši soupeři moc neztrácejí - McLaren měl dobrý závod a Renault je také šetrný ke svým pneumatikám. Jsme však velmi silným týmem a v dalších závodech budeme tvrdě bojovat," dodává Webber.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.