Fernando Alonso byl po testování v pátek spokojený. S vylepšeným vozem 150° Italia ujel nejvíce kol a navíc zajel i druhý nejrychlejší čas.
Skutečnou formu sice prověří až první závod v Melbourne na konci března, už teď je ale zřejmé, že Ferrari přes zimu připravili velmi konkurenceschopný vůz. O spolehlivosti svědčí i ujeté vzdálenosti: Felipe Massa ve čtvrtek urazil 614 km, Fernando Alonso včera v Barceloně dokonce 656 - nejvíce ze všech pilotů. Ferrari celkově během tří dnů v Barceloně ujelo 1714 km.
"Vůz se opět prokázal být velmi spolehlivým, což je vždy dobrou zprávou. Nové díly, které tým připravil pro tento poslední test, vylepšily ovladatelnost vozu a dnes se nám podařilo dobře nasimulovat závodní víkend s dobrými časy na kolo," hýří spokojeností Alonso.
"Jak jsme na tom ve srovnání s ostatními? Dnes jsme všichni společně zde v Barceloně... ale vážně, pravdu se dozvíme až v Melbourne. Použité pneumatiky, množství paliva, testovací programy - ve hře je tolik proměnných, které mohou činit velký rozdíl v momentální výkonnosti.
Od samotného počátku těchto testů jsme se stále soustředili na naši vlastní práci: zkusit vylepšit vůz a být spolehlivými. Jak jsme v tom byli úspěšní, to uvidíme za dva týdny," dodal španělský pilot.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.