Sergio Pérez varuje před velkými nadějemi, které by po jeho dnešním výkonu v Barceloně mohli chovat jeho fanoušci. Připouští však, že je Sauber v dobré formě.
Nováček z Mexika dnes nejrychlejším časem překonal doposud vládnoucí Red Bull i Ferrari. Ke svému času dnes večer uvedl: "Lidé si nyní myslí, že přijedu do Melbourne a vyhraju, musíme být ale realisté. Tohle se nestane."
"Musíme jen dále pracovat a co nejvíce vyvíjet náš vůz pro Melbourne. Uvidíme, jak na tom jsme," pokračuje pilot Sauberu. "Samozřejmě že to může být vždy lepší, z mé strany i ze strany vozu. Nevím o kolik, ale určitě to může být lepší."
Jak je na tom konkurence? "Nemám ponětí. Soustředíme se jen na sebe. Každý má odlišný program, takže až v Melbourne uvidíme, jak na tom jsme."
Pérez se cítí být připravený na svou první velkou cenu v F1, ačkoliv odpoledne nebyl schopen dokončit kvůli problémům s KERSem a se spojkou simulaci závodu: "Samozřejmě bych raději strávil v autě více času, ale tak to už chodívá. Miluji závodění, těším se na závodní víkend. Testování mě už tak trochu začíná nudit.
"Těším se na svůj závodní víkend, počátky učení a začátek mé kariéry v F1. Jakmile odjedeme několik velkých cen, všechno se změní," dodává s optimismem.
McLaren nejenže sesadil Red Bull z trůnu v Poháru konstruktérů, ale teď ještě vyvolal bouři hněvu mezi soupeři těsně před startem nové sezóny.
Napětí ve Ferrari roste. Jak si sedminásobný šampion Lewis Hamilton poradí s mladým rivalem Charlesem Leclercem? Souboj těchto dvou hvězd bude jedním z největších taháků sezóny 2025.
Lewis Hamilton vyráží za historickým osmým titulem, tentokrát v ikonických barvách Ferrari. Rok 2025 by mohl být jeho nejlepší šancí, ale cesta k triumfu nebude bez překážek.
Fanoušci Formule 1 mají jedinečnou příležitost – originální závodní vůz BMW Sauber, s nímž Robert Kubica závodil v sezóně 2009, je nyní v aukci. Cena za tento kousek historie? 390 tisíc eur, a k ještě DPH.
Lando Norris věří, že v roce 2025 bude schopný „bojovat se všemi“ o titul. Britský jezdec se poučil z chyb, které udělal v minulém roce, a je připravený vstoupit do nové sezóny s cílem usilovat o mistrovský titul.
Laura Muellerová se stala historickou postavou ve formuli 1, když byla v úterý jmenována inženýrkou týmu Haas. Jako první žena v této roli se bude podílet na spolupráci s francouzským jezdcem Estebanem Oconem.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.