Mark Webber by rád svou kariéru zakončil u Red Bullu. K tomu se ale navzdory spekulacím zatím nechystá ani po skončení letošní sezóny.
V minulém roce se vyostřily jeho vztahy s týmovým kolegou Sebastianem Vettelem, o němž se domníval, že ho tým upřednostňuje. Situace se uklidnila a Australan se domnívá, že s Red Bullem zůstane ve spojení až do konce své aktivní kariéry.
"Věřím, že jo," odpovídá Australan na dotaz F1 Racing, zda si dokáže představit své setrvání u Red Bullu až do konce. "Chci pokračovat. Každý pilot si to přeje - závodit na čele a potloukat se s těmi uličníky... týden co týden."
"Závodit s nimi je velmi uspokojující a obšťastňující. Občas z toho samozřejmě máte nervy. Zažívají to všichni v pit lane. Lhali by vám, pokud by tvrdili, že ne. To je to, co vás dostává z postele. Tím musí každý soutěžící projít, to je to, co máte rádi," pokračuje zkušený pilot Red Bullu.
Webber při testech v Barceloně
Frustrace z loňské sezóny už hodil za hlavu: "Uvnitř týmu jsme loni zažili i nějaký ten protivítr, mít však dva piloty, kteří dokázali to, co my v loňském roce, je jedinečnou situací. Jeden z nich nemusel očekávat - neočekával, že bude v takové situaci."
"Doufám, že budu moci pokračovat v tvrdé práci pro Red Bull. Vědí o mé pověsti - že když něco dělám, dělám to vždy co nejlépe dle svých schopností. A vědí, že takto to budu dělat znovu," dodává Webber.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.