Mark Webber trvá na tom, že Red Bull zůstává opatrný v hodnocení výkonnosti nového RB7. Letošní monopost Red Bullu přitom patří od začátku k těm nejrychlejším a pochvalně se na něj vyslovilo už několik lidí z F1.
Nový Red Bull byl na čele výsledkové listiny oba dva první dny testů v Barceloně. Jenže všichni dobře ví, že tyto časy nemají úplně největší vypovídající hodnotu. Proto je více důležitý fakt, že Red Bull zajížděl velmi konzistentní a rychlá kola i během dlouhých stintů, zatímco ostatní týmy bojovali s výkonností pneumatik.
Jenže když se zeptáte Webbera, zda-li cítí, že je RB7 nejlepší vůz už teď, odpoví vám: „Máme pořád hodně práce. Musíme být v hodnocení opatrní. Hodně jsme se o něm už naučili, ale zatím jsme stále v přiliž brzké části sezony na to, abychom mohli hodnotit. Pochopitelně by bylo hezké, kdybychom už brzy závodili. Konečně bychom věděli, jak na tom jsme. Zatím ale musíme pořád tvrdě pracovat.“
„Ferrari vypadá docela silně. Neflákají se, jejích auto je pořád na dráze. Myslím, že když porazíte Ferrari, tak je to důkaz dobré práce. Myslím, že budou vpředu. McLaren by zde měl také být. Je to těžké ale soudit, chybí jím první test, který absolvovali se starým autem. Pracují tudíž na jiných věcech.“
Webber dnes odjel 139 kol a podle jeho slov se tým zlepšuje a pracuje více na simulacích závodu. „Včera jsme mohli vidět docela dlouhé výjezdy Seba [Vettela], Fernanda [Alonsa] a dalších. Je jasné, že se všichni snaží přibližovat k délce závodu. Dnes jsme udělali několik dobrých jízd, i když trať byla velmi vlhká a ráno i mokrá. Pokud tak bude i zítra, tak uděláme některé věci trošku jinak a mělo by tak být.“
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.