Mark Webber trvá na tom, že Red Bull zůstává opatrný v hodnocení výkonnosti nového RB7. Letošní monopost Red Bullu přitom patří od začátku k těm nejrychlejším a pochvalně se na něj vyslovilo už několik lidí z F1.
Nový Red Bull byl na čele výsledkové listiny oba dva první dny testů v Barceloně. Jenže všichni dobře ví, že tyto časy nemají úplně největší vypovídající hodnotu. Proto je více důležitý fakt, že Red Bull zajížděl velmi konzistentní a rychlá kola i během dlouhých stintů, zatímco ostatní týmy bojovali s výkonností pneumatik.
Jenže když se zeptáte Webbera, zda-li cítí, že je RB7 nejlepší vůz už teď, odpoví vám: „Máme pořád hodně práce. Musíme být v hodnocení opatrní. Hodně jsme se o něm už naučili, ale zatím jsme stále v přiliž brzké části sezony na to, abychom mohli hodnotit. Pochopitelně by bylo hezké, kdybychom už brzy závodili. Konečně bychom věděli, jak na tom jsme. Zatím ale musíme pořád tvrdě pracovat.“
„Ferrari vypadá docela silně. Neflákají se, jejích auto je pořád na dráze. Myslím, že když porazíte Ferrari, tak je to důkaz dobré práce. Myslím, že budou vpředu. McLaren by zde měl také být. Je to těžké ale soudit, chybí jím první test, který absolvovali se starým autem. Pracují tudíž na jiných věcech.“
Webber dnes odjel 139 kol a podle jeho slov se tým zlepšuje a pracuje více na simulacích závodu. „Včera jsme mohli vidět docela dlouhé výjezdy Seba [Vettela], Fernanda [Alonsa] a dalších. Je jasné, že se všichni snaží přibližovat k délce závodu. Dnes jsme udělali několik dobrých jízd, i když trať byla velmi vlhká a ráno i mokrá. Pokud tak bude i zítra, tak uděláme některé věci trošku jinak a mělo by tak být.“
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.