Mark Webber trvá na tom, že Red Bull zůstává opatrný v hodnocení výkonnosti nového RB7. Letošní monopost Red Bullu přitom patří od začátku k těm nejrychlejším a pochvalně se na něj vyslovilo už několik lidí z F1.
Nový Red Bull byl na čele výsledkové listiny oba dva první dny testů v Barceloně. Jenže všichni dobře ví, že tyto časy nemají úplně největší vypovídající hodnotu. Proto je více důležitý fakt, že Red Bull zajížděl velmi konzistentní a rychlá kola i během dlouhých stintů, zatímco ostatní týmy bojovali s výkonností pneumatik.
Jenže když se zeptáte Webbera, zda-li cítí, že je RB7 nejlepší vůz už teď, odpoví vám: „Máme pořád hodně práce. Musíme být v hodnocení opatrní. Hodně jsme se o něm už naučili, ale zatím jsme stále v přiliž brzké části sezony na to, abychom mohli hodnotit. Pochopitelně by bylo hezké, kdybychom už brzy závodili. Konečně bychom věděli, jak na tom jsme. Zatím ale musíme pořád tvrdě pracovat.“
„Ferrari vypadá docela silně. Neflákají se, jejích auto je pořád na dráze. Myslím, že když porazíte Ferrari, tak je to důkaz dobré práce. Myslím, že budou vpředu. McLaren by zde měl také být. Je to těžké ale soudit, chybí jím první test, který absolvovali se starým autem. Pracují tudíž na jiných věcech.“
Webber dnes odjel 139 kol a podle jeho slov se tým zlepšuje a pracuje více na simulacích závodu. „Včera jsme mohli vidět docela dlouhé výjezdy Seba [Vettela], Fernanda [Alonsa] a dalších. Je jasné, že se všichni snaží přibližovat k délce závodu. Dnes jsme udělali několik dobrých jízd, i když trať byla velmi vlhká a ráno i mokrá. Pokud tak bude i zítra, tak uděláme některé věci trošku jinak a mělo by tak být.“
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.