V pátek po prezentaci se v novém Ferrari F150 povozil Alonso, v sobotu se dočkal také Felipe Massa, který si tak poprvé mohl v reálu vyzkoušet i fungování nového nastavitelného zadního křídla.
Více než tisícovka lidí přišla za chladného a deštivého počasí do Fiorana, aby se setkala s piloty Ferrari: Alonsem, Massou, Bianchim, Fisichellou, Bertolinim a se všemi mladíky z akademie Ferrari FDA.
Sobotu pojala Scuderia jako reklamní den, kdy natáčela nový monopost F150 s Massou na dráze. Domenicalli přitom prohlásil: "Rád bych poděkoval vám všem za to, že jste přišli až sem, abyste nám ukázali svou vášnivou podporu. Minulý rok - v den, kdy jsme vyhráli v Monze, byl pocit náklonnosti od vás všech velkou motivační silou v tom, jak jsme se probojovávali zpět a doufáme, že vám něco budeme moci vrátit zpět - titul, který nám tím nejtěsnějším rozdílem unikl v Abú Zabí.
Toto auto je zasvěceno oslavám 150. výročí osvobození Itálie, protože to je součástí hrdosti, kterou cítíme při reprezentování naší země po celém světě. I když naší kolegové pocházejí z mnoha různých zemí - počínaje Španěly, jako je Fernando, a Brazilci, avšak s italským původem, jako je Felipe, máme silnou touhu pozvednout vysoko naši národní vlajku, která je nyní viditelná v celé své slávě na našem voze."
Nastavitelné zadní křídlo v akci: obrázky zachycují obě extrémní polohy
Počasí dnes rozhodně nebylo nejlepší, ráno padal déšť se sněhem, trať byla vlhká a teploty ještě nižší než včera. Felipe proto najezdil s F150kou pouze něco málo přes 60 km. Vůz nato naložili do kamionu, který vyrazil na Cheste u Valencie, kde v úterý 1. února začnou první předsezónní testy. První i druhý den bude mít nový monopost k dispozici Alonso, na Massu přijde řada až ve čtvrtek.
© Foto: Scuderia Ferrari, 2011
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.