Manažer Marka Webbera Flavio Briatore věří, že Australan neměl hovořit o svém zranění, které utrpěl koncem loňské sezóny na kole. Pokud už chtěl s pravdou ven, měl to udělat hned po pádu.
Webber k fraktuře v pravém rameni přišel opět na kole krátce před Velkou cenou Japonska (více zde). Veřejnost o něm informoval ve své knize, kterou vydal na počátku prosince. I když se pak propadl z vedení v šampionátu na konečné třetí místo, neúspěch zraněním neomlouval.
Podle Briatoreho, který krom Webbera zastupuje také Alonsa, měl však Mark jednat jinak: "Bylo by lepší, kdyby o tom nemluvil. A když už, tak to měl říct hned."
Se svým svěřencem hájícím barvy Red Bullu je však zajedno: zranění jej nepřipravilo o mistrovský titul: "Nepřišel o titul kvůli toho [zranění], ale kvůli chybě v Koreji. Jinak by vyhrál."
Briatore: Webber o titul nepřišel kvůli zranění, ale kvůli chybě v Koreji
Kdo si to letos podle bývalého šéfa Renaultu rozdá o titul? "Na to je ještě brzy. Očekávám, že Red Bull bude stále silný a McLaren bude opět konkurenceschopný. Viděl bych to na bitvu mezi čtveřicí Vettel, Webber, Alonso a Hamilton."
"Fernando je motivovaný a Ferrari mu chce od počátku dát vítězný vůz, aby nemusel stahovat ostatní. To by si on přál a zasloužil. Alonso má zdroje potřebné k vítězství v roce 2011," dodává Briatore pro La Gazzetta dello Sport.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.