Scuderia Ferrari každoročně pořádá společensko sportovní akci Wrooom v horském středisku Madonna di Campiglio. Zároveň je to příležitost pro novináře, aby získali spoustu materiálu. A tak se samozřejmě zeptali obou pilotů co si jeden o druhém myslí.
Ve Formuli 1, a nejen tam, existuje nepsaný zákon: tím nejdůležitějším soupeřem je tvůj týmový kolega. Dvojice týmu z Maranella zahájila novou sezonu na tradičním setkání „Wrooom“ na zasněžených svazích Madonny di Campiglio. Bylo proto naprosto logické, zeptat se co si jeden o druhém myslí.
„K Fernandovi cítím obrovský respekt: máme spolu dobrý vztah a pracuje se nám spolu dobře, mezi sebou nemáme žádné problémy,“ prohlásil Felipe. „Je jasné, že chci být před ním, ale to je naprosto normální.
V roce 2010 jsem to nedokázal, protože jsem se nedokázal vypořádat s pneumatikami, ale doufám, že letos budu jeho nejvážnějším soupeřem; jsem na to perfektně připraven. Oba budeme mít stejnou podporu a podmínky, ostatně tak jak tomu u Ferrari vždy bylo: cítím velkou důvěru ve své možnosti a jsem na ně plně koncentrovaný.“
„S Felipem mám výborný vztah, daleko lepší než si ostatní myslí,“ vyjádřil svůj postoj Fernando. „ V těchto dnech jsme tady na horách, abychom spolu lyžovali a večer si zahráli partičku pokeru. Děláme všechno to co dělají stájoví kolegové a dva profesionálové, také z toho důvodu protože jeden druhého potřebujeme.
Například během předsezónních testů si musíme rozdělit práci: každý z nás musí odvést 100% práci, aby podpořil tým a pomohl s vývojem vozu, v jeho začátku, nebo v jeho závěru, podle programu. Prakticky musíme být jeden pilot ve dvou osobách.“
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.