Scuderia Ferrari každoročně pořádá společensko sportovní akci Wrooom v horském středisku Madonna di Campiglio. Zároveň je to příležitost pro novináře, aby získali spoustu materiálu. A tak se samozřejmě zeptali obou pilotů co si jeden o druhém myslí.
Ve Formuli 1, a nejen tam, existuje nepsaný zákon: tím nejdůležitějším soupeřem je tvůj týmový kolega. Dvojice týmu z Maranella zahájila novou sezonu na tradičním setkání „Wrooom“ na zasněžených svazích Madonny di Campiglio. Bylo proto naprosto logické, zeptat se co si jeden o druhém myslí.
„K Fernandovi cítím obrovský respekt: máme spolu dobrý vztah a pracuje se nám spolu dobře, mezi sebou nemáme žádné problémy,“ prohlásil Felipe. „Je jasné, že chci být před ním, ale to je naprosto normální.
V roce 2010 jsem to nedokázal, protože jsem se nedokázal vypořádat s pneumatikami, ale doufám, že letos budu jeho nejvážnějším soupeřem; jsem na to perfektně připraven. Oba budeme mít stejnou podporu a podmínky, ostatně tak jak tomu u Ferrari vždy bylo: cítím velkou důvěru ve své možnosti a jsem na ně plně koncentrovaný.“
„S Felipem mám výborný vztah, daleko lepší než si ostatní myslí,“ vyjádřil svůj postoj Fernando. „ V těchto dnech jsme tady na horách, abychom spolu lyžovali a večer si zahráli partičku pokeru. Děláme všechno to co dělají stájoví kolegové a dva profesionálové, také z toho důvodu protože jeden druhého potřebujeme.
Například během předsezónních testů si musíme rozdělit práci: každý z nás musí odvést 100% práci, aby podpořil tým a pomohl s vývojem vozu, v jeho začátku, nebo v jeho závěru, podle programu. Prakticky musíme být jeden pilot ve dvou osobách.“
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.