Scuderia Ferrari každoročně pořádá společensko sportovní akci Wrooom v horském středisku Madonna di Campiglio. Zároveň je to příležitost pro novináře, aby získali spoustu materiálu. A tak se samozřejmě zeptali obou pilotů co si jeden o druhém myslí.
Ve Formuli 1, a nejen tam, existuje nepsaný zákon: tím nejdůležitějším soupeřem je tvůj týmový kolega. Dvojice týmu z Maranella zahájila novou sezonu na tradičním setkání „Wrooom“ na zasněžených svazích Madonny di Campiglio. Bylo proto naprosto logické, zeptat se co si jeden o druhém myslí.
„K Fernandovi cítím obrovský respekt: máme spolu dobrý vztah a pracuje se nám spolu dobře, mezi sebou nemáme žádné problémy,“ prohlásil Felipe. „Je jasné, že chci být před ním, ale to je naprosto normální.
V roce 2010 jsem to nedokázal, protože jsem se nedokázal vypořádat s pneumatikami, ale doufám, že letos budu jeho nejvážnějším soupeřem; jsem na to perfektně připraven. Oba budeme mít stejnou podporu a podmínky, ostatně tak jak tomu u Ferrari vždy bylo: cítím velkou důvěru ve své možnosti a jsem na ně plně koncentrovaný.“
„S Felipem mám výborný vztah, daleko lepší než si ostatní myslí,“ vyjádřil svůj postoj Fernando. „ V těchto dnech jsme tady na horách, abychom spolu lyžovali a večer si zahráli partičku pokeru. Děláme všechno to co dělají stájoví kolegové a dva profesionálové, také z toho důvodu protože jeden druhého potřebujeme.
Například během předsezónních testů si musíme rozdělit práci: každý z nás musí odvést 100% práci, aby podpořil tým a pomohl s vývojem vozu, v jeho začátku, nebo v jeho závěru, podle programu. Prakticky musíme být jeden pilot ve dvou osobách.“
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.